Vraag stellen via de chat van de NS

• 21 december 2016
  • 5 reacties
  • 1043 Bekeken

Waarom moet ik al een halve dag wachten en kan ik nog steeds geen vraag indienen via de chat van de NS?
En kom nou niet met smoesjes van dat er nog andere mogelijkheden zijn; ik wil alléén via de chat een vraag stellen en eis dat dit binnen een kwartier fatsoenlijk kan, zonder dat ik moet wachten. Ik wacht al lang genoeg op het station tot die stomme NS-trein eindelijk eens komt. Altijd die rotvertragingen..., en oplossen?, ho maar... Sterker nog: de tijden zijn véél erger geworden en met ons wordt geen enkele rekening gehouden... NS is harteloos voor zijn klanten en denkt nergens aan en nergens over...

5 reacties

Goedemorgen NS Reiziger.

Vervelend dat het niet lukt om ons via de chat te bereiken. Het is op dit moment gewoon erg druk op alle kanalen, met name de kanalen die snel zijn (Twitter, Chat, telefoon). Dit komt met name door de nieuwe dienstregeling en de staking.

Als je snel antwoord wil, dan is chat vaak een geschikt kanaal. Het is jammer dat jij het ziet als een smoes, maar er zijn inderdaad meer kanalen waar je snel wordt geholpen, zoals Twitter. Ook het forum werkt vaak behoorlijk snel, dankzij de behulpzame reizigers die hier actief zijn. Voel je dus vrij je vraag alsnog hier te stellen. De forumleden en wij helpen je graag alsnog.
Reputatie 7
Je kunt je vraag overigens hier ook stellen, zoals je ziet krijg je hier snel reactie 😉 en niemand laat je stikken, als je zelf maar via een kanaal wil communiceren, zul je moeten accepteren dat via dat kanaal er minder beschikbaarheid is.
Je kunt eisen wat je wil, feit is dat de klantenservice het druk heeft en meer mensen te woord moet staan. En het is geen smoesje dat er andere kanalen zijn, die zijn er echt, sommige nog sneller ook ;)

Dan lossen ze dat zelf maar op, stelletje NietsSukkels..., door meer mensen te laten werken, i.p.v. de klant te laten stikken.
Twitteren gaat het snelst, maar of je dan een bruikbaar antwoordt krijgt 😃
Reputatie 7
Je kunt eisen wat je wil, feit is dat de klantenservice het druk heeft en meer mensen te woord moet staan. En het is geen smoesje dat er andere kanalen zijn, die zijn er echt, sommige nog sneller ook 😉

Reageer