beantwoord

Vreemde incasso

  • 15 januari 2018
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Op 20 december werd er een bedrag van 23,11 geïncasseerd. Met omschrijvin g/bestelling: verwijderd door moderator. En Kenmerk verwijderd door moderator.
Onduidelijk! WAT is dit ? Mactiging ID: verwijderd door moderator.

Herbert van Hasselt / t. verwijderd door moderator
icon

Beste antwoord door Tochjo 15 januari 2018, 16:05

In Mijn NS kunt u voor elke afschrijving een factuur vinden waarop precies staat aangegeven waarvoor de kosten in rekening zijn gebracht. U vindt deze factuur, weinig verrassend, bij Facturen.

Vanzelfsprekend kunt u ook even contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u ook vertellen waarvoor het geld is afgeschreven. Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

In de praktijk blijken onbekende afschrijvingen vaak te komen door twee dingen: een Traject Vrij-abonnement en OV-Fiets. Hebt u een Traject Vrij-abonnement (gehad) en buiten uw afgekochte traject gereisd? Dan worden de kosten hiervoor achteraf van uw rekening afgeschreven. Hebt u een OV-Fiets-abonnement en de afgelopen maanden een of meer keren een fiets gehuurd? Dit kost 3,85 euro per keer en dit bedrag wordt ook achteraf van uw rekening afgeschreven.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
In Mijn NS kunt u voor elke afschrijving een factuur vinden waarop precies staat aangegeven waarvoor de kosten in rekening zijn gebracht. U vindt deze factuur, weinig verrassend, bij Facturen.

Vanzelfsprekend kunt u ook even contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u ook vertellen waarvoor het geld is afgeschreven. Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

In de praktijk blijken onbekende afschrijvingen vaak te komen door twee dingen: een Traject Vrij-abonnement en OV-Fiets. Hebt u een Traject Vrij-abonnement (gehad) en buiten uw afgekochte traject gereisd? Dan worden de kosten hiervoor achteraf van uw rekening afgeschreven. Hebt u een OV-Fiets-abonnement en de afgelopen maanden een of meer keren een fiets gehuurd? Dit kost 3,85 euro per keer en dit bedrag wordt ook achteraf van uw rekening afgeschreven.
Welkom op ons forum Herbert. Heb je iets aan de uitgebreide toelichting van Tochjo? Ben je toevallig contracthouder van een Traject Vrij - en/of OV-Fiets abonnement?

Reageer