beantwoord

Waar blijft mijn geld??

Op 18 oktober had ik gereisd doormiddel van een gekocht kaartje omdat ik mijn persoonlijke ov was krijg geraakt die dag. Mij was uitgelegd dat ik een formulier kon opsturen met het reisbewijs van die dag. Dat had ik diezelfde dag nog gedaan. Maar nu bijna een maand later, heb ik nog steeds mijn 15 euro niet terug gekregen.. ik vraag me af hoelang dit nog gaat duren..
icon

Beste antwoord door Charon NS 14 november 2016, 09:09

Beste Mirte123, welkom op het serviceforum!

Vervelend dat je nog niks van ons hebt gehoord. Ik adviseer je om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice (030-7515155) of ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook. Je kunt ons 24 uur per dag bereiken op deze kanalen. Eén van mijn collega's kan je gegevens erbij pakken in het systeem en bekijken of je claim al in behandeling is genomen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Het snelste is even bellen, reactiesnelheid op dit forum, zeker op zondagavond, is niet zo hoog 😉
Reputatie 1
Badge
Beste Mirte123, welkom op het serviceforum!

Vervelend dat je nog niks van ons hebt gehoord. Ik adviseer je om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice (030-7515155) of ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook. Je kunt ons 24 uur per dag bereiken op deze kanalen. Eén van mijn collega's kan je gegevens erbij pakken in het systeem en bekijken of je claim al in behandeling is genomen.

Reageer