beantwoord

waar kan ik mijn facturen zien?

• 22 april 2020
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

Hallo,

Ik heb een factuur gekregen die ik al betaald heb, maar heb nu al 2 betaalherinneringen binnen gekregen, waar kan ik zien welke facturen ik betaald heb? Ik snap hier namelijk niet zo veel van.

Groet, Gabriella

icon

Beste antwoord door Robert B 22 april 2020, 17:59

Welkom bij de NS Community!

Je facturen vind je in Mijn NS.

Het factuurnummer staat ook in je betalingsherinneringen. Ik zou niet wachten maar gewoon betalen en dan pas beginnen met uitzoeken waar het eventueel mis gegaan is.

Dat voorkomt veel grotere problemen, want zodra de NS een factuur uit handen geven aan een incassobureau is het einde verhaal.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Je facturen vind je in Mijn NS.

Het factuurnummer staat ook in je betalingsherinneringen. Ik zou niet wachten maar gewoon betalen en dan pas beginnen met uitzoeken waar het eventueel mis gegaan is.

Dat voorkomt veel grotere problemen, want zodra de NS een factuur uit handen geven aan een incassobureau is het einde verhaal.

Badge

Hoi Omgteemoshrooms, welkom op de NS Community. 

Je kunt contact opnemen met de Klantenservice om navraag hierover te doen als je er via Mijn NS niet uitkomt, maar als je wilt, dan mag je mij ook een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres. Dan kijk ik graag met je mee! 

Reageer