beantwoord

waar kan ik mijn klacht inclusief ondersteunende bijlagen indienen?

Hallo,

Het depot gevonden voorwerpen heeft ten onrechte mijn bagage te koop aangeboden. Ik wil graag de NS aansprakelijk stellen voor de onterechte verkoop van mijn eigendommen en 1) mijn bagage terug of 2) een complete vergoeding van de nieuw aan te schaffen snowboardset. Ook in die volgorde. Ik kan alleen nergens vinden waar ik mijn klacht inclusief ondersteunende bijlagen kan achterlaten.
Groet, Ymke
icon

Beste antwoord door theofiel 16 juni 2015, 22:21

Dit kan op twee manieren:

1. Ouderwets via de post naar
NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht
De verwerkingstijd die de NS hiervoor hanteert is 4 tot 6 weken.

2. Via virtuele assistent Eva kunt u een e-mail sturen als u eerst voldoende vragen beantwoordt. Nadat u een ontvangstbevestiging krijgt toegestuurd kunt u de bijlagen per e-mail opsturen.

In beide gevallen geldt dat als u een onbevredigend antwoord krijgt u vervolgens het ov-loket kunt inschakelen.

Bekijk origineel

3 reacties

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

2. Via virtuele assistent Eva kunt u een e-mail sturen als u eerst voldoende vragen beantwoordt. Nadat u een ontvangstbevestiging krijgt toegestuurd kunt u de bijlagen per e-mail opsturen.

In beide gevallen geldt dat als u een onbevredigend antwoord krijgt u vervolgens het ov-loket kunt inschakelen.
theofiel schreef:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Ik begreep inderdaad al inmiddels op dit forum dat EVA de enige weg is en ook dat ik niet de enige ben die dit een waardeloos systeem vindt, maar goed daar kan jij niks aan doen. EVA it is, bedankt!
Hebt u artikel 7.3 van de algemene voorwaarden voor reizigers en handbagage (AVR-NS) er al op nageslagen welke rechten NS zich heeft toegeëigend betreffende gevonden voorwerpen?

Reageer