beantwoord

Waarom beantwoord de klantenservice mijn klacht niet?

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Tijdens een treinreis werd ik onbeschoft toegesproken door een NS-medewerker toen ik haar een normale vraag stelde. Zij creëerde een conflict terwijl dit onnodig was. Ik heb over deze gebeurtenis twee keer een klacht ingediend bij de NS, waarbij ik het voorval tot in detail heb uitgelegd. In het kader van de toenemende agressie tegen treinpersoneel, lijkt het mij belangrijk dat de NS weet dat sommige medewerkers zelf de aanstichter zijn bij een conflict. Het is nu een maand later en ik heb geen reactie gehad van de NS. Dat wil zeggen: mijn voicemail is door een medewerker ingesproken maar zijn bericht sloeg op de klacht van een mij onbekend persoon. Deze persoon is dus ook nog in afwachting van een reactie. Dit is heel slordig, zeker met het oog op de privacy van deze andere persoon. Ik voel mij door de NS niet serieus genomen. Kennelijk betekenen klantvriendelijkheid en servicegerichtheid weinig voor de NS.
icon

Beste antwoord door Thijs NS 9 maart 2015, 16:55

Ik kan even kijken wat de status van je klacht is. Kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens? Je kunt een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.

Bekijk origineel

1 reactie

Ik kan even kijken wat de status van je klacht is. Kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens? Je kunt een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.

Reageer