beantwoord

waarom kan ik geen e-ticket boeken voor morgen met mijn aangekochte voucher?

• 3 September 2021
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

Wou zojuist een ticket voor morgen boeken, maar 4 sept kleurt niet donker zoals e andere dagen vanaf maandag. 

Heb speciaal voor die dag het ticket gekocht en nu kan ik hem niet verzilveren. Hoe lossen we dit op? Wou morgenvroeg om 7.30 met de trein vertrekken en heb al een afspraak staan. 

Peter

icon

Beste antwoord door Momo 3 September 2021, 23:39

Is het gekochte ticket wellicht het Dagretour Dal van €17,50 uit de spoordeelwinkel? Deze is volgens de voorwaarden niet geldig tijdens de dagen van de Dutch Grand Prix op 3,4 en 5 juni. Is het een ander tickets, bekijk de voorwaarden ervan of daar staat of het deze dagen niet geldig is. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Is het gekochte ticket wellicht het Dagretour Dal van €17,50 uit de spoordeelwinkel? Deze is volgens de voorwaarden niet geldig tijdens de dagen van de Dutch Grand Prix op 3,4 en 5 juni. Is het een ander tickets, bekijk de voorwaarden ervan of daar staat of het deze dagen niet geldig is. 

via ns heb ik een dagretour 17,50 gekocht ja. Stond nergens bij dat het dan toch niet geldig was. lekker. 

kan ik niet een andere ticket kopen?

thanks. lees het in de voorwaarden nu. waardeloos. maar ja. bedankt voor je reactie. 

Reputatie 7
Badge +3

U kunt een ander ticket kopen om morgen te reizen, maar voor deze Dagretour Dal kun u geen geld terug krijgen. U kunt er nog wel een andere reis mee maken tot uiterlijk 30 september 2021.

Reageer