beantwoord

Waarom krijg ik geen contact met de NS?????

• 16 september 2018
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

Ik wil graag een lopend abonnement stopzetten en ik probeer hiervoor in telefonisch in contact te komen met een medewerker van de NS, maar ik heb nu 4 keer gebeld maar staat steeds eindeloos (20 minuten!!) in de wacht met enkel om de paar seconden de mededeling "een ogenblik geduld nog".

Ook het opnieuw aanvragen van mijn wachtwoord (dat ik helaas vergeten ben) lukt niet. Als ik NS een bericht stuur krijg ik het bericht dat naar mijn email-adres een link gestuurd is. Heb dit drie keer geprobeerd maar ik ontvang niets, ook niet bij mijn spam!!

Hoe kom ik toch in contact met NS om het abonnement stop te zetten???????
icon

Beste antwoord door Robert B 16 september 2018, 10:32

Welkom bij de NS Community!

Via alle kanalen is het op dit moment erg druk, met name door het nieuwe schooljaar en de introductie van NS Flex.

Als je niet onnodig lang aan de telefoon wilt hangen, dan is via Live Chat of Twitter meestal het handigst, maar de chat is op zondag helaas niet beschikbaar :(

Vaak is het later op de avond wat rustiger. Een online optie zou handiger zijn, of in ieder geval een indicatie van de wachttijd aan de telefoon (aantal wachtenden of minuten). Of een terugbelservice als de wachtrij te lang is.

Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Via alle kanalen is het op dit moment erg druk, met name door het nieuwe schooljaar en de introductie van NS Flex.

Als je niet onnodig lang aan de telefoon wilt hangen, dan is via Live Chat of Twitter meestal het handigst, maar de chat is op zondag helaas niet beschikbaar :(

Vaak is het later op de avond wat rustiger. Een online optie zou handiger zijn, of in ieder geval een indicatie van de wachttijd aan de telefoon (aantal wachtenden of minuten). Of een terugbelservice als de wachtrij te lang is.

Succes!
Reputatie 7
Badge
Je kan de NS klantenservice via de telefoon 24 uur per dag bellen. Dus als je slim bent dan bel je op een rustig tijdstip en wie weet heb je dan meer succes.
Succes! 😌

Reageer