beantwoord

Waarom krijg ik geen reactie op een klacht/ melding?

• 4 januari 2017
  • 11 reacties
  • 441 Bekeken

Goedendag,
Eind oktober 2016 heb ik een klacht ingediend en aansluitend een restitutieformulier ingevuld. Omdat hierop vanuit de NS nog steeds geen reactie op is gekomen, heb ik vanmorgen gebeld of het nog in behandeling is. Het formulier blijkt niet te vinden. De melding wel, maar daarop krijg ik geen terugkoppeling, omdat dit ergens in het bedrijf wordt opgenomen en niet te traceren is. Althans zoiets begreep ik van uw collega aan de telefoon.
Hoe zit dit precies? Of betekent dit gewoon dat het verder niet in behandeling is genomen?
icon

Beste antwoord door Slidestops 9 mei 2017, 17:20

Waarschijnlijk zul je er geen recht op hebben gehad, maar heeft een medewerker uit coulance alsnog de claim toegekend (misschien icm met het lange wachten oid). Gelukkig voor jou toch !;)
Bekijk origineel

11 reacties

Stranger things...

Ik heb de post van Slidestops maar geselecteerd :D

Tuurlijk, joh. Passend antwoord als de melding over verkeerd geplaatste poortjes gaat.
Stranger things...

Ik heb de post van Slidestops maar geselecteerd 😃
Waarschijnlijk zul je er geen recht op hebben gehad, maar heeft een medewerker uit coulance alsnog de claim toegekend (misschien icm met het lange wachten oid). Gelukkig voor jou toch !;)

Of Klaas-Jan gaat er helemaal niet over 🙂 Ik claim alleen als daar een goede reden voor is.
Reputatie 7
Apart forum dit 😉 Het gemarkeerde antwoord klopt niet. Ik heb wel restitutie gehad.
Ja, heb ik gedaan. De poortjes zouden eventueel naar voren geplaatst kunnen worden, zodat zonder uit- en inchecken het andere perron bereikt kan worden. Of wellicht een overstapmogelijkheid inbouwen net als bij tram en bus gebruikelijk is. Dan wordt je niet opnieuw geconfronteerd met het vereiste bedrag van 10 of 20 euro om in te checken. Of dit realiseerbaar is, is aan jullie om te bepalen. Klaas-Jan zou de suggestie voorleggen.
Heb je in de klacht ook een suggestie gedaan hoe dit beter kan? Als dat niet het geval is dan verneem ik dat graag dan zal ik alsnog je suggestie doorgeven.
Mijn vraag ging ook niet primair om de vergoeding voor de vertraging, maar over de vreemde plaatsing van de poortjes op station Lelystad, waardoor je een vertraging kunt oplopen.
Ik heb de situatie bekeken en ik kan in deze situatie geen vergoeding toekennen. Voor de treinreis is overigens het juiste bedrag in rekening gebracht.
Zojuist verstuurd
Welkom op het NS Serviceforum AnneD. Ik vind het lastig hier een uitspraak over te doen. Ik ga graag op onderzoek uit en zal desgewenst je klacht + restitutieverzoek in behandeling nemen zodat we het kunnen oplossen. Zou je alle informatie naar mij willen toesturen? Wanneer je op mijn naam klikt kun je een priv├ębericht sturen met NAW-gegevens, geboortedatum, IBAN en (indien mogelijk) ov-chipkaartnummer.

Reageer