beantwoord

waarom moet ik meer dan 20 minuten wachten als ik ns klantenservice bel?

• 5 september 2018
  • 12 reacties
  • 214 Bekeken

Waarom moet ik meer dan 20 minuten wachten als ik ns klantenservice bel?

En ik kan ns ook niet emailen, en met acount aan maken zegt die dat ik al een accout heb maar als ik wachtwoord vergeten doe om een wachtwoord te ontvangen ontvang ik geen email. hoe moet ik met ns in contact komen?

U kunt ook contact opnemen met NS Klantenservice via telefoonnummer 030 - 751 51 55 of via Twitter @NS_online. We staan dag en nacht voor u klaar.
icon

Beste antwoord door Robert B 5 september 2018, 18:41

Hi Ben,

En hoe weet NS dat ze de bijdragen voor deze jaarabonnement moeten afschrijven van mijn rekening? Als ik het abonnementsbeëindiging niet ophaal bij een automaat word het bedrag dan automatisch van mijn rekening afgeschreven?

Ja, als je de beëindiging niet voor de einddatum ophaalt als bestelling bij een servicepunt dan loopt je abonnement gewoon alsnog door, net alsof je het niet opgezegd hebt.

Je ov-chipkaarkaart weet namelijk niet dat het abonnement gestopt zou moeten worden en blijft het gewoon gebruiken. In/uitcheck poortjes en paaltjes zijn ook 'dom' en kijken alleen naar wat er op de kaart zelf staat (dus een geldig doorlopend abonnement).
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Het is op het ene moment drukker als op het andere moment bij de klantenservice. Contact kan ook via privéberichten op Facebook of via live chat.

Misschien kunnen we je hier nog op weg helpen?
ah top. hoe kom ik op de live chat ?

dankje
Reputatie 7
https://www.ns.nl/klantenservice
ik heb mijn abonoment opgezegt en hij verloopt op 08 sep deze maand, maar achteraf wil ik toch mijn abonoment behouden.
Na 20 minuten aan de telefoon wachten word ik echt te zenuwachtig, niet oke.
De Live Chat is ook moeilijk bereikbaar
3 uur later en ik heb nog steeds geen reactie via facebook chat, noemt NS dit nou service? kom op zeg
Ik heb via live chat meteen antwoord van andere bedrijven die ook deze service verlenen.
NS misschien word het tijd om hier wat aan te doen.
Reputatie 5
Hi mahsa89, en welkom bij de NS Community!

Het is helaas op al onze kanalen druk.
Als er een reguliere abonnementsbeëindiging voor je is klaargezet, maar je wilt het abonnement toch behouden, hoef je alleen deze beëindiging niet op te halen.
Voor de zekerheid raad ik je toch wel aan met onze Klantenservice contact op te nemen om dit na te vragen. Dit is ook via Facebook of Twitter (@NS_online) mogelijk.
Hi Ben,

En hoe weet NS dat ze de bijdragen voor deze jaarabonnement moeten afschrijven van mijn rekening? Als ik het abonnementsbeëindiging niet ophaal bij een automaat word het bedrag dan automatisch van mijn rekening afgeschreven?
Reputatie 5
Hier zal dan de al bij ons bekende bankrekening voor worden gebruikt!
Badge +3
Hi Ben,

Ja, als je de beëindiging niet voor de einddatum ophaalt als bestelling bij een servicepunt dan loopt je abonnement gewoon alsnog door, net alsof je het niet opgezegd hebt.

Je ov-chipkaarkaart weet namelijk niet dat het abonnement gestopt zou moeten worden en blijft het gewoon gebruiken. In/uitcheck poortjes en paaltjes zijn ook 'dom' en kijken alleen naar wat er op de kaart zelf staat (dus een geldig doorlopend abonnement).
Ben NS, klopt het wat Robert B zegt?

Hi Robert B heel erg bedankt voor je duidelijke reactie;)
Reputatie 5
Ja hoor, Robert heeft gelijk 😉

Reageer