beantwoord

Waarom reageren jullie niet eens meer op jullie eigen diensten?

• 16 september 2017
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

Weken geleden heb jij via jullie website allerlei formulieren ingevuld over het feit dat de beloofde bussen van Assen naar Groningen er niet waren. In het midden van de nacht stonden we met honderden mensen te wachten op bussen die niet kwamen. Wij hebben toen een taxi besteld (duurde ook best nog wel even) toen wij vertrokken was er nog steeds geen bus gearriveerd en stonden mensen al meer dan een uur te wachten. De dag erna heb ik alle vereiste (een heleboel) handelingen verricht en tot op de dag van vandaag geen antwoord. Ronduit onbeschoft! Waarom gaan jullie zo met je klant om? Of is dit de arrogantie van de monopolist?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 16 september 2017, 12:00

Hallo Altijd Wat, welkom op het NS Serviceforum!

Vervelend om te lezen dat je destijds zo lang hebt gewacht op een bus en dat je uiteindelijk een taxi hebt moeten nemen. Ik kan me ook voorstellen dat het niet fijn is om zo lang te moeten wachten op een reactie. Helaas kan ik daar weinig over zeggen, gezien de responstijd afhankelijk is van de manier waarop je contact met ons hebt genomen. Dit kan oplopen van een paar dagen (Geld Terug bij Vertraging claim via het webformulier) tot een maand of twee (een handmatig schriftelijk verzoek per post). Hoe heb jij deze formulieren ingevuld en opgestuurd?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Altijd Wat, welkom op het NS Serviceforum!

Vervelend om te lezen dat je destijds zo lang hebt gewacht op een bus en dat je uiteindelijk een taxi hebt moeten nemen. Ik kan me ook voorstellen dat het niet fijn is om zo lang te moeten wachten op een reactie. Helaas kan ik daar weinig over zeggen, gezien de responstijd afhankelijk is van de manier waarop je contact met ons hebt genomen. Dit kan oplopen van een paar dagen (Geld Terug bij Vertraging claim via het webformulier) tot een maand of twee (een handmatig schriftelijk verzoek per post). Hoe heb jij deze formulieren ingevuld en opgestuurd?

Reageer