beantwoord

Waarom wordt de telefoon bij 08000540 na 1 uur niet opgenomen(melding van een defecte kaartautomaat)


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik probeer een melding te doen ivm met een defecte kaartautomaat (AH 203)
bij het telefoonnummer dat wordt vermeldt op deze automaat (08000540) ,
maar zelfs na een wachttijd van twee uur wordt deze niet beantwoord:
"Al onze medewerkers zijn in gesprek. Een ogenblik geduld alstublieft."
Na twee uur in de wacht te staan wordt de verbinding automatisch verbroken.

Ook het telefoonnummer 030-7515155 (keuze 5 / 2 ) blijft melden:
"Er is momenteel 1 wachtende voor u" of (met een 2e telefoon)
"Er zijn momenteel 2 wachtenden voor u"

Er is hier geen sprake van een dag en nacht te bereiken NS klantenservice.



icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 18 mei 2017, 12:19

Er is inderdaad sprake geweest van een stroomstoring. We hebben inmiddels ook geëvalueerd. In dit geval was het overmacht, maar het is zeker de moeite waard om na te denken over hoe in de toekomst te handelen.
Bekijk origineel

11 reacties

Hoi Michiel,

Wat een volhouder ben jij 😉 Vervelend dat de telefoon niet opgenomen werd. Heb je de melding inmiddels kunnen doen? Mocht je hier nog eens tegenaan lopen dan kun je ons een bericht via Facebook of Twitter sturen. Dan pakken we het daar verder op.
De vraag is meer waarom de telefoon niet wordt opgenomen na meer dan 2 uur wachten, lijkt me.
De vraag is meer waarom de telefoon niet wordt opgenomen na meer dan 2 uur wachten, lijkt me.
Er was sprake van een stroomstoring waardoor óók de NS Service- en Alarmzuilen
géén verbinding kregen met een NS-medewerker,
Er is inderdaad sprake geweest van een stroomstoring. We hebben inmiddels ook geëvalueerd. In dit geval was het overmacht, maar het is zeker de moeite waard om na te denken over hoe in de toekomst te handelen.
Er is inderdaad sprake geweest van een stroomstoring. We hebben inmiddels ook geëvalueerd. In dit geval was het overmacht, maar het is zeker de moeite waard om na te denken over hoe in de toekomst te handelen.
Wederom werd vannacht niet de telefoon opgenomen.
Reputatie 7
Wat wil je weten dan?
Wat wil je weten dan?
Vriend van mij, met vrijwel lege batterij, zocht een mogelijkheid om
na de finale tussen Ajax en Manchester thuis te komen...
Na 23.00 uur is er een minimale bezetting op de telefoondienst.
Wordt in geval van calamiteiten, zoals gisterenavond met overvolle treinen na afloop
van de wedstrijd Ajax - Manchester, de capaciteit bij de telefoondienst niet vergroot?

Erg vervelend als je op een station staat, en je zoekt een oplossing
omdat je niet meer kunt gaan met de laatste overvolle trein.
Reputatie 7
Daar gebruik je dan de info knop voor en niet het nummer op de automaat. Personeel kun je niet toveren en kan niet zomaar aanwezig zijn. Er wordt altijd een afweging gemakt hoeveel man erin gezet gaat worden. Je hebt echter te maken met roosters en dergelijke. 'S avonds is het normaal gezien heel rustig.
Reputatie 7
Badge
Misschien kan je de volgende keer rooksignalen proberen. 😉 Dat deden de indianen vroeger ook altijd en dat werkte prima.
😳
Daar gebruik je dan de info knop voor en niet het nummer op de automaat.
De infoknop schakelt door naar 0800 0540 en dus kom je in dezelfde wachtrij te staan.
Afgelopen nacht liepen de wachttijden op tot meer dan 1,5 uur,
voordat je iemand aan de lijn kreeg.

Wordt na 2 uur wachten ook deze verbinding automatisch verbroken?

Reageer