beantwoord

wachten in ns chat

  • 13 February 2023
  • 5 reacties
  • 285 Bekeken

hallo, ik ben aan het wachten op een antwoord in de ns chat, hoe lang moet ik wachten? als het langer dan een uur is, kan hij dan ook vastgelopen zijn? het gaat over een ns factuur,

groeten

icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 February 2023, 17:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

De chat kan lang duren.

Er staat momenteel een wachtrij van minder dan een uur. Ik ben bang dat er dan iets misgaat als je nog geen antwoord hebt gekregen. Je kan dan het beste de browser verversen. Je zal dan niet de chat verlaten en achteraan in de wachtrij aansluiten. Daarvoor dien je de chat te verlaten en beëindig chat te selecteren.

Bedankt voor jullie reacties, ik heb inmiddels antwoord

Ik ben al dagen bezig om via de chat contact te maken maar 't lukt niet. In de chat staat nog steeds mijn eerdere chat inclusief kopie van de op 12 februari jl. Betaalde factuur met relatienummer en kenmerk. Het enige wat ik niet vermeld had was het factuurnummer. Nu dreigt mijn kaart geblokkeerd te gaan worden en naar het incassobureau overgeheveld te worden!!!! GRAAG CONTACT.

Reputatie 6

Hey Explotionnr1. Welkom bij de NS Community. 

Op het moment is er een wachttijd van ongeveer 20 minuten. Je zou op dit punt al antwoord moeten hebben. Ik wil je aanraden om een andere browser te proberen als het alsnog niet werkt of een ander kanaal van contact indien ook daar de chat niet goed lijkt te werken.

Reageer