beantwoord

Wachttijd geld terug

• 18 oktober 2019
  • 17 reacties
  • 484 Bekeken

Begin juli 2019 heeft NS toegezegd dat wij een bedrag teruggestort zouden krijgen n.a.v. de diefstal door NS van de fiets van onze zoon uit een door NS beheerde fietsenstalling. Inmiddels is het half oktober geweest en hebben wij het geld nog steeds niet ontvangen. En dat, terwijl binnen een week nadat NS onze klacht ontvangen had al een refund heeft plaatsgevonden van het abonnementsgeld dat wij voor 2019 betaald hadden.

Wij hebben inmiidels gebeld, gemail, gechat en getwitterd met NS, maar niets  blijkt te helpen.

Welke hemel en aarde moeten wij nog bewegen om ons geld teruggestort te krijgen?

icon

Beste antwoord door Danny NS 7 november 2019, 21:15

Inmiddels is het afgerond en heeft de TS zijn geld op zijn rekening ontvangen.

Bekijk origineel

17 reacties

Oei Huib, dat is wel heel erg lang.

Stuur je mij een privébericht met jouw NAW-gegevens, geboortedatum en een kleine uitleg? Dan help ik jou als contactpersoon verder.

Hoi Danny,

Het kenmerk van onze zaak is 5098519020. Heb je hier iets aan?

Stuur je alles in een privégesprek?

Heb ik net gedaan !👍

Inmiddels is ook de zondag weer verstreken en nog steeds hebben wij ons geld niet terug. 

Onwaarschijnlijk, wat een onverwacht (hoewel....) amateurisme!

Reputatie 4

Inmiddels is ook de zondag weer verstreken en nog steeds hebben wij ons geld niet terug. 

Onwaarschijnlijk, wat een onverwacht (hoewel....) amateurisme!

Hi Huibenghis,

Ik snap het niet helemaal. U plaatst hier zaterdag iets op het forum en verwacht dan dat u zondag het geld al binnen zou hebben??? Ik ben met u eens dat 4 maanden wachttijd veel te lang is, maar@Danny NS kan ook niet toveren en hij kan sowieso niet zelf het geld overmaken. Daar is autorisatie voor nodig en daar gaat dus een paar dagen overheen. Bedenk ook dat Danny niet elke dag forumdienst heeft. Gezien andere topics die Danny behandeld heeft ga ik er van uit dat hij met een snelle en goede oplossing zal komen.(maar helaas niet zo snel als u misschien zou wensen).

En nog even ter info op zondag is er geen betalingsverkeer. U zou dus op zijn vroegst vandaag het geld ontvangen, maar ook dat gaat niet gebeuren.

@huibenghis bedankt voor je berichtje, ik heb nu inderdaad even weekend en zit op de bank Château Meiland aan het kijken. Morgen (dinsdag) ben ik weer aan het werk en ben je de eerste :-).

ik kan de uitbetaling zelf gelukkig inzetten en zal dan binnen 2-3 weken op je rekening staan.

Niet om het een of ander hoor, en natuurlijk gun ik je je vrije tijd, maar heb je enig idee hoe vaak ons al is toegezegd dat ons grld binnen 2 a 3 weken overgemaakt zou worden? Waarom steeds tussen 2 en 3 weken? Waarom niet deze week? Waarom niet morgen? 

We communiceren 2 tot 3 weken, maar in de praktijk ontvang je het geld meestal binnen een week. Ik snap dat dit vreemd overkomt als je nu wat anders heb ervaren.

@huibenghis Ik ben nu met jouw case bezig. Ik heb wat uitgezet bij een aantal afdelingen. Ik zal je vandaag een update geven wat er gaat gebeuren.

Dank je, ik wacht het af ...

Inmiddels is het afgerond en heeft de TS zijn geld op zijn rekening ontvangen.

Reputatie 3

En waarom moest dit nou allemaal`zo lang duren? Hopelijk kunnen jullie hier nog enige lering uit trekken?

Reputatie 7
Badge

Jammer van dit schopje na @Rocco_Siffredi 

Complimenten voor @Danny NS  👍

Reputatie 3

Blijkbaar heeft Huib 4 maanden op zijn geld moeten wachten en daar veel gedoe om gehad. Daar moet lering uit te trekken zijn voor de NS met als doel om de dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Dus zeker geen schop na maar een goeie tip.

Wij vinden het ook spijtig dat huibenghis zo lang op zijn geld heeft moeten wachten, Rocco_Siffredi. Als Moderators hebben wij echter geen invloed op dat proces, waarom het zo lang heeft moeten duren is voor ons dus ook onduidelijk. Wij hebben nu enkel ons stinkende best gedaan om er alsnog voor de zorgen dat huibenghis zijn geld krijgt.

Reputatie 3

“alsnog”? Had hij anders nooit iets teruggezien? Geen idee waarom je dat anders dikgedrukt zou typen?

Maar niks dan kudo's voor de moderators hoor, jullie doen blijkbaar iets wat de klantenservice in geen maanden voor elkaar krijgt, daar zou de klantenservice van kunnen leren want er zitten vast nog meer mensen onnodig lang gefrustreerd op hun geld te wachten. En zo niet dan zullen die er ongetwijfeld komen, en dan kan je weer je stinkende best gaan doen om precies hetzelfde probleem op te lossen.

Reageer