beantwoord

wachttijd telefoon

Ik hang nu 20:45 minuten aan de telefoon om iemand te spreken te krijgen.
Kan iemand mij zeggen hoe lang je normaal moet wachten?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 24 mei 2017, 19:23

Het is op dit moment inderdaad drukker dan normaal bij de afdeling Verloren Voorwerpen. Ik denk dat dit ook te maken heeft met het feit dat er veel mensen op pad zijn vanavond. Ik snap dat je het na een half uur hebt opgegeven, ik zou je inderdaad het advies van Thom willen meegeven. Misschien kan je het tijdens de wedstrijd van vanavond nog een keer proberen. Waarschijnlijk is het dan een stuk rustiger.
Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat is wel erg lang, het zal druk zijn. Ze zijn er 24 uur per dag en de hele week. Mijn ervaring is dat als u het rond een uur of tien 's avonds probeert, het doorgaans snel gaat.
Wat vervelend dat je zo lang moet wachten iedzjee, het kan soms wat drukker zijn maar ruim 20 minuten is wel uitzonderlijk lang. Kan je me vertellen welke afdeling je probeert te bereiken?
Wat vervelend dat je zo lang moet wachten iedzjee, het kan soms wat drukker zijn maar ruim 20 minuten is wel uitzonderlijk lang. Kan je me vertellen welke afdeling je probeert te bereiken?
Mijn zoon is zondag een skateboard vergeten terwijl hij zat te wachten op de trein-vervangende bus in Goes en ik wilde weten of het gevonden was. Hij was in Goes om te informeren, maar daar werd hij doorverwezen naar Roosendaal, maar daar kwam hij net vandaan dus leek het handig eerst even te bellen. Zodoende. Hij is nu weer onderweg naar Middelburg.
Het is op dit moment inderdaad drukker dan normaal bij de afdeling Verloren Voorwerpen. Ik denk dat dit ook te maken heeft met het feit dat er veel mensen op pad zijn vanavond. Ik snap dat je het na een half uur hebt opgegeven, ik zou je inderdaad het advies van Thom willen meegeven. Misschien kan je het tijdens de wedstrijd van vanavond nog een keer proberen. Waarschijnlijk is het dan een stuk rustiger.
Doe ik, thanx!
Welke wedstrijd? 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Dat zoeken we op, lol.
Reputatie 7
Badge

In ieder geval geen half uur. 😉
Reputatie 2
Het is nu 2.30 uur in de nacht en maar liefst 8 wachtenden. Ik vermoed dat ze even een dutje aan het doen zijn. Het is ze gegund ?.

Na 55 minuten aan de beurt. Zowat in trance gegaan hier. Je moet toch niet iets urgents hebben, want dan ben je het haasje.

In ieder geval geen half uur. ;)

Trein-NS,
Heb de eerste keer na meer dan 25 minuten wachten (de 20 minuten post schreef ik tijdens het wachten) opgehangen. Op advies van Thom later nog een keer gebeld omdat het dan rustiger zou zijn en heb het toen na iets meer dan 10 minuten opgegeven. Je raakt die dame die vraagt geduld te hebben echt heel beu na verloop van tijd. Hoop niet dat ze haar werk te veel mee naar huis neemt, anders zie ik de toekomst van haar relatie somber in.;)
Reputatie 6
Ik heb het gisteren meerder malen over de hele dag en avond geprobeerd. Tot vijftien wachtenden voor u.

Uiteindelijk rond middernacht nog twaalf wachten voor u, na 53 minuten wachten eindelijk aan de beurt. Het lijkt erop dat de Klantenservice overbelast (of zwaar onderzet is): blijkt ook uit het feit dat ik op GTBV claims uit januari en februari nog steeds geen antwoord heb.
Reputatie 7
Badge

Trein-NS,
Heb de eerste keer na meer dan 25 minuten wachten (de 20 minuten post schreef ik tijdens het wachten) opgehangen. Op advies van Thom later nog een keer gebeld omdat het dan rustiger zou zijn en heb het toen na iets meer dan 10 minuten opgegeven. Je raakt die dame die vraagt geduld te hebben echt heel beu na verloop van tijd. Hoop niet dat ze haar werk te veel mee naar huis neemt, anders zie ik de toekomst van haar relatie somber in.;)

Dat hoop ik ook niet. :$

Nee maar eerlijk is eerlijk, ik begrijp heel goed je frustratie.
De eerste keer dat ik zelf belde naar de klantenservice van NS had ik ook opgehangen omdat het mij ook te lang duurde. Dus ik snap het heel goed.

Het enige advies wat ik jou kan geven iedzjee is dat je gewoon een keer moet bellen als je zelf ook wat meer tijd hebt en vooral niet gestrest bent op dat moment. Je zal er dan wat rekening mee moeten houden dan je even moet wachten. Je krijgt sowieso wel een keer iemand aan de telefoon hoor, maar dat kan dan even duren.

Als ik zelf bel naar klantenservice dan doe ik dat meestal in de middag. Meestal moet ik dan zo´n 10 minuten wachten ongeveer.
Ik heb het gisteren meerder malen over de hele dag en avond geprobeerd. Tot vijftien wachtenden voor u.

Uiteindelijk rond middernacht nog twaalf wachten voor u, na 53 minuten wachten eindelijk aan de beurt.

Na 23:00 uur is er een minimale bezetting bij de telefoondienst van NS.
Reputatie 2
De bezetting die ik vannacht aan de lijn kreeg, na 55 minuten wachten, was heel vriendelijk maar overduidelijk nog niet ingewerkt. En dan gaat het natuurlijk ook niet vlot. In de tijd dat hij iets voor mij ging navragen had hij twee andere bellers kunnen afhandelen.
Er blijft op deze manier bitter weinig over van de slagkracht van je 'minimale bezetting'........
Reputatie 7
Badge +4
Het lijkt er op dat in Amsterdam nogal veel mensen tegelijkertijd naar huis wilden en toen dit problemen opleverde contact opnamen met Klantenservice.
Ik heb b dit ook meegemaakt je moet gewoon opnieuw bellen je bent dan gewoon in een vergeten lijst gezet.
Reputatie 2
Ere wie ere toekomt, gisteravond rond 22.00 uur gebeld, geen wachttijd en direct het goede antwoord.
Reputatie 7
Badge +4
Het is ook mijn ervaring, vandaar dat ik het in bijdrage 1 als advies gaf. Ik doe het als het even kan rond die tijd
Ere wie ere toekomt, gisteravond rond 22.00 uur gebeld, geen wachttijd en direct het goede antwoord.
Zoals eerder gemeld, wordt de bezetting pas na 23:00 uur geminimaliseerd.

Reageer