Wanneer een reactie | NS Community
beantwoord

Wanneer een reactie

  • 9 August 2022
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

bericht van 4 mei…..

 

Beste mevrouw Hageman,
 
Wij hebben uw aanvraag voor 'Compensatie bij vertraging' ontvangen. Het registratienummer is *********. Wij vinden het vervelend dat u vertraging heeft ervaren tijdens uw reis.
 
In deze aanvraag heeft u verklaard dat u op 1 mei 2022, 11:46 vertraging heeft gehad op het traject Berlin Hbf – Ede-Wageningen.
 
Wij streven ernaar u binnen zes weken te informeren over de afhandeling van deze aanvraag. 
Een eventuele terugbetaling zal plaatsvinden op de credit card of het rekeningnummer waarmee u het ticket betaald heeft. Indien u in het aanvraagformulier een rekeningnummer heeft ingevuld, vindt de eventuele terugbetaling op dat rekeningnummer plaats. Indien u in het aanvraagformulier heeft ingevuld dat u compensatie wilt in de vorm van Thalysbonnen, dan krijgt u deze bonnen toegestuurd indien uw aanvraag wordt toegewezen.
 

Heeft u nog vragen?
We helpen u graag verder. Kijk op www.nsinternational.com of stel uw vraag op de NS Community. U kunt ook contact opnemen met het NS International Service Center.

 

inmiddels 9 augustus met als enige reactie, nadat ik zelf in een chatbericht de vraag heb gesteld, dat er een achterstand is in de verwerking.

 

Dit lijkt op verantwoordelijkheid ontlopen. 

 
Met vriendelijke groet,
J. Hageman
Lieneke Bouma
Hoofd NS Klantenservice
icon

Beste antwoord door mrfreeze 9 August 2022, 13:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi JustH,

Ik ben bang dat een bericht op deze community ook niet veel gaat helpen. Er komen regelmatig klachten voorbij over de trage afhandeling van claims. Het lijkt misschien op verantwoordelijkheid ontlopen, maar als het goed is, gaat er ooit wel een reactie komen. Don't shoot the messenger, ik vind 't ook eigenlijk niet kunnen.

Reputatie 7
Badge +1

Als je soms een uitzendburo drijft met zeer geschikte krachten die alles weten van de bizarre regels en uitzonderingen betr. het intern. treinverkeer-dan heb je hier een gouwe kans. Maar in dat geval had je al maanden eerder volop werkgelegenheid kunnen creëren.

Maar als je denkt te kunnen toveren door veel mails te sturen en nog meer spam: dat gaat niet helpen.

Het is wat het is en geduld blijft een schone zaak. En geeft sommige delen van het mensdom veel vermaak. Zelf wacht ik ook nog op zoiets van april.

Goedemiddag JustH en welkom bij onze Community! Ik heb het claimnummer even verwijderd uit je bericht.

Ik weet dat er bij International momenteel een enorme achterstand is met betrekking tot claims (eentje die ik zelf ook erg betreur). Helaas kan ik zelf niet zien hoe het er met jouw claim voor staat. Ik begrijp dat je dit al had nagevraagd bij de klantenservice?

gedaan en de reactie…….

 

geduld hebben

 

Reageer