Wanneer gaat NS reageren op mijn klacht van 21 juli 2016?

• 9 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 406 Bekeken

• Intercity
  • 7 reacties
Onderstaand bericht heb ik op 21 juli 2016 verzonden naar NS service via https://www.ns.nl/formulieren/contact.html

"Geachte heer/mevrouw, vandaag 21 juli 2016 om 17:46 de trein genomen in Leiden centraal richting Zaandam Kogerveld met mijn NS Business card. Aangekomen op Schiphol voor mijn overstap blijk ik in een chaos op Schiphol aan te komen, haast niks reed meer. Uiteindelijk na lang wachten en slechte voorlichting op de borden via Bijlmer richting Zaandam gereisd. Echter (slim van NS) moest ik uitchecken op Bijlmer om de overstap naar het volgende perron te kunnen maken (perron 1, ook niet eens aangegeven, trein richting Alkmaar, daar in Zaandam weer 20 minuten wachten en toen stoptrein naar Zaandam Kogerveld kunnen pakken. 20:02 uit kunnen checken. Ik heb recht op volledige terugbetaling. Die kan ik uiteraard niet doen door de slimme poort truc van NS, want de IC naar Schiphol en de trein van Bijlmer naar Zaandam en stoptrein naar Kogerveld reden op tijd. Dus ik voel 'm al aankomen, ik kan niks declareren op deze manier en sterker nog, via Bijlmer buiten mijn traject dus die ga ik zeker terugzien op inhouding via mijn werkgever op mijn salaris??? NS doe hier aub iets aan! Zoveel tijd verloren, nu weer mailen, ik wordt hier zo moe van! Ik hoor schade vergoeding te krijgen. Wanneer gaat NS iets aan die situatie in Bijlmer doen? Waarom in en uitchecken in 1 station???hoevaak moeten mensen niet omreizen en worden ze hier de dupe van?"

09 augustus 2016: Tot op heden geen reactie van NS. Ik wacht nog steeds om te kunnen declareren (1.5 uur vertraging). Tevens moet het correctietarief weer op 0 worden gezet, omdat NS op Schiphol adviseerde om om te reizen buiten mijn traject van mijn NS business card.

4 reacties

@PWY

De normale reactietermijn bij NS is 4 tot 6 weken en daar gaan ze regelmatig nog overheen. U zult dus nog even geduld moeten hebben.
Hi PWY! Welkom op het NS Serviceforum!

Vervelend dat je nog geen reactie van ons hebt ontvangen 😞 We hebben momenteel een hele grote achterstand op onze e-mailafdeling (De website is inmiddels voorzien van deze melding). Op dit moment is de betreffende afdeling waar jouw e-mail in behandeling genomen moet worden bezig met e-mails die zijn binnengekomen op 2 juli 2016. Uiteraard krijg je van ons nog een reactie echter laat deze wat langer op zich wachten. Mijn excuses hiervoor.
Graag zou ik hieraan toevoegen dat op mijn salaris van augustus inderdaad geld (10 euro) is ingehouden vanwege het reizen buiten mijn woon-reistraject waardoor NS deze kosten heeft doorberekend aan mijn werkgever. De vertragingen en verplicht om moeten reizen op 21 juli 2016 hebben mij dus zelfs geld gekost ipv dat ik juist recht had op teruggave vanwege de lange vertraging. Ik wacht nog steeds op deze teruggave vanwege de vertraging + teruggave van mijn onterecht ingehouden salaris vanwege de situatie op Bijlmer.
Reputatie 3
U kunt het beter via Facebook of Twitter proberen, dan heeft u kans op een reactie voor eind september.

Reageer