beantwoord

Wanneer krijg ik antwoord op een klacht die ik telefonisch heb gemeld?

• 2 november 2018
  • 5 reacties
  • 164 Bekeken

Ik heb dinsdag een klacht telefonisch gemeld, ik heb aangegeven dat ik een terugkoppeling wil, maar heb nog niks gehoord. Ik vind het overigens jammer dat dat niet via een mail kan maar dat dat alleen telefonisch of via Twitter of Facebook kan.
icon

Beste antwoord door Ben NS 2 november 2018, 13:54

Hallo Roelie, welkom bij de NS Community!

Doorgaans wordt er geen terugkoppeling gegeven op een klacht. Is dit door mijn collega aan de telefoon wel toegezegd? En mag ik vragen wat de aard van deze klacht is?

Overigens is contact via e-mail wel mogelijk. Op deze pagina kun je een formulier invullen, dat per e-mail beantwoord zal worden.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Via een mailformulier kan ook.
Reputatie 5
Hallo Roelie, welkom bij de NS Community!

Doorgaans wordt er geen terugkoppeling gegeven op een klacht. Is dit door mijn collega aan de telefoon wel toegezegd? En mag ik vragen wat de aard van deze klacht is?

Overigens is contact via e-mail wel mogelijk. Op deze pagina kun je een formulier invullen, dat per e-mail beantwoord zal worden.
Hallo Ben,

Ik heb zojuist een contactformulier ingevuld met mijn vraag en klacht, ik heb de ontvangstbevestiging al binnen. Ik heb het geklikt op de link die Robert B in zijn bericht had geplaatst. Dank je wel.

Nee, er is niet toegezegd dat er een terugkoppeling wordt gegeven, maar ik vind dat op zijn minst netjes.
Aard van de klacht is, dat er een vreemde fiets in de fietskluis stond waarvan ik dacht, dat alleen IK een sleutel had.
Badge +3
Nee, er is niet toegezegd dat er een terugkoppeling wordt gegeven, maar ik vind dat op zijn minst netjes.
Aard van de klacht is, dat er een vreemde fiets in de fietskluis stond waarvan ik dacht, dat alleen IK een sleutel had.

Dat komt helaas vaker voor, toevallig eergisteren weer iemand. Zie https://community.ns.nl/op-het-station-17/fietskluis-verdwenen-52904
En er was ook al iemand die op een gegeven moment 6 of 7 sleutels had maar nog steeds geen werkende kluis. https://community.ns.nl/ov-fiets-48/fietskluis-station-deventer-colmchate-6-sleutels-in-bezit-en-nog-steeds-geen-werkende-kluis-op-de-juiste-plek-48480

Wellicht staan er in die topics bruikbare tips voor je.
Ik ben er al achter wie de andere persoon is, die van dezelfde kluis de sleutel is.
Ik heb geprobeerd op zijn bericht op de community te reageren, maar het systeem hangt vast.

Reageer