beantwoord

Wanneer reactie?

• 9 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

Ik heb op 21 juli jl. een brief naar jullie toegestuurd. Een maand later nog een herinnering.
Tot op heden heb ik nog een enkele reactie ontvangen.
Ik vraag me af wanneer ik een reactie mag verwachten.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groeten,
Judy Kaagman
icon

Beste antwoord door Stijn NS 15 oktober 2017, 15:43

Na onderzoek bleek dat de brief van Judy68 net deze week in behandeling is genomen. Er is afgelopen vrijdag een reactie gestuurd.

Voor de meelezers: Mocht het erg lang duren voordat er een reactie komt op een brief, kun je contact op nemen met onze Klantenservice om ofwel de status te vragen, dan wel de oorspronkelijke vraag beantwoord te krijgen. Een brief sturen is eigenlijk sowieso af te raden, gezien de reactietijd kan oplopen tot meer dan 2 maanden. Andere contactmogelijkheden, zoals bellen (via 030-7515155), Facebook, Twitter of via Chat (rechtsboven op deze pagina) zijn meestal een stuk sneller.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag Judy68, welkom op het NS Serviceforum!

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je al zo lang aan het wachten bent op een reactie. Onze post afdeling heeft een vrij stevige achterstand, waarbij het kan oplopen tot meerdere maanden, maar bijna 3 maanden is wel erg lang. Mogelijk dat er iets is misgegaan bij de verwerking van jouw brief of het sturen van een reactie. Ik zou graag even willen kijken of ik een status kan vinden hiervan. Zou je mij daarvoor in een privébericht je volledige naam, postcode, huisnummer en geboortedatum willen sturen? Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken, en dan via de knop 'Stuur bericht'.
Na onderzoek bleek dat de brief van Judy68 net deze week in behandeling is genomen. Er is afgelopen vrijdag een reactie gestuurd.

Voor de meelezers: Mocht het erg lang duren voordat er een reactie komt op een brief, kun je contact op nemen met onze Klantenservice om ofwel de status te vragen, dan wel de oorspronkelijke vraag beantwoord te krijgen. Een brief sturen is eigenlijk sowieso af te raden, gezien de reactietijd kan oplopen tot meer dan 2 maanden. Andere contactmogelijkheden, zoals bellen (via 030-7515155), Facebook, Twitter of via Chat (rechtsboven op deze pagina) zijn meestal een stuk sneller.

Reageer