wanneer word de lift gemaakt? station Roosendaal, aan de kant van spoor 3b/4b | NS Community
beantwoord

wanneer word de lift gemaakt? station Roosendaal, aan de kant van spoor 3b/4b

  • 25 January 2023
  • 7 reacties
  • 229 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Beste NS,

Voor de 3e week is de 2e lift niet werkzaam op station Roosendaal. Ik reis elke dag met mijn fiets in de trein naar mijn werk. Door een visuele beperking is het zeker niet handig om nu elke dag mijn fiets via de trap naar boven en beneden te tillen. De 1e lift doet het wel maar dan moet ik alsnog via de trap naar boven. 

Het zij geultje bij de trap zit aan de verkeerde kant als je naad beneden gaat en door het niet goed inschatten van diepte is dit voor mij zeer onhandig. 

 

Dus NS, ik hoop toch echt dat dit snel opgelost zou kunnen worden.

icon

Beste antwoord door Tamzin 25 January 2023, 09:49

Bekijk origineel

7 reacties

Vervelend maar reparatie kan helaas weken tot soms wel maanden duren door leveringstermijnen voor onderdelen en door tekort aan technisch personeel. De meeste storingen ontstaan door vandalisme waarbij materieel en/of elektronica beschadigd worden.

Is de lift in Roosendaal inmiddels gerepareerd?

Is er een andere mogelijkheid om op perron 3 en 4 te komen als je niet kunt lopen?

Reputatie 6

Hey Fred S. Welkom bij de NS Community.

Ik heb even rondgebeld en als alles volgens plan gaat is deze lift op 10 februari weer operationeel. 

Is de lift op perron 3 / 4 zoals aangegeven al gemaakt? Vaak is er namelijk uitstel.

Ik reis in een rolstoel, en probeer zoveel als mogelijk zonder assistentie te reizen, maar kan alleen met de lift tussen de in/uitgang, perron 1 (sprinter naar Dordt) en perron (sprinter naar Vlissingen). Dus internet-lijst van kappotte liften op welke perrons op welke stations is heel gewenst!

Dat is ook de 2e lift op station Roosendaal, Rik vG?

Vanochtend deden ze het allebei in ieder geval.

Top! Bedankt voor je bericht, Slidestops!

Reageer