wat doet de klantenservice goed? | NS Community
beantwoord

wat doet de klantenservice goed?

  • 24 May 2022
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

Vanmorgen 24 minuten gebeld met de klantenservice ivm wijziging abonnement en wijziging ten naamstelling OV kaart. Medewerker zei dat ik binnen een half uur bij de kaartautomaat kon autoriseren. Bleek niet mogelijk. Ik belde op het station met de klantenservice. Kreeg eerst ns 'zakelijk' aan de lijn. Zij verbond mij door. Tien minuten wachten. De volgende medewerker kon mij niet verder helpen. Zonder resultaat naar huis.

Vroeg in de avond volgende poging. Opnieuw gaf de website waarop ik alles had ingevuld aan dat ik moest bellen. Na een klein kwartier was ik aan de beurt. De medewerker stond mij goed te woord. Zij nam alle details op en verbond mij voor de afronding door met een collega. Die nam na ca 10 minuten op. Stond mij te woord en zette me vervolgens met een muziekje in de wacht. Na 40 minuten heb ik de verbinding verbroken.

Wat doet de klantenservice goed?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 25 May 2022, 12:45

Bekijk origineel

2 reacties

Het wachtmuziekje ?

Hallo Bamboe en welkom bij de NS Community, 

 

Ontzettend spijtig dat dit allemaal is voorgevallen. We hadden gister te maken met een grote storing waardoor er veel mis is gegaan. Ik heb het vermoeden dat dit wel eens de reden kan zijn dat de wijziging niet correct is doorgekomen. Het is en blijft natuurlijk speculeren en ik moet je toch weer het advies geven om even contact op te nemen met onze klantenservice om uit te laten zoeken wat er precies goed en niet goed is gegaan. Je kan ons ook via Facebook, Twitter of Live-Chat benaderen waar je niet aan de telefoon hoeft te blijven hangen om op een reactie van ons te wachten.

Reageer