beantwoord

Wat is de wachttijd voor de chat met medewerker?

  • 22 September 2022
  • 2 reacties
  • 293 Bekeken

Een tijd geleden een declaratie ingediend voor mijn buskaartje voor de staking van 30 augustus.
Geen bevestigingsmail of wat voor communicatie dan ook. Momenteel wil ik via de chat aan een medewerker vragen of de declaratie uberhaupt wel is doorgekomen maar al meer dan 60 minuten sta ik in de wacht. Meest frapante is dat het lijkt of een medewerker al die tijd typt. Er staan van die bewegende stipjes achter het icoontje in de chat.
Klopt het dat chatten met een medewerker een wachttijd heeft van meer dan 60 minuten? Zo ja, waarom geven ze dat dan niet gewoon aan.

icon

Beste antwoord door Henkpeetersen 22 September 2022, 11:20

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ja dat klopt. Er wordt ook heel vaak helemaal niet geantwoord. Het is natuurlijk niet handig van NS dat het geen bevestigingsmail stuurt van de claim. (op deze manier zorg je er zelf voor dat je het druk houdt). Ik las op twitter dat claims inzake de staking binnen 6 weken worden behandeld.

 

GTBV-claims duren momenteel meer dan 3 maanden. Momenteel schijn je beter te kunnen bellen.  

Ja dat klopt. Er wordt ook heel vaak helemaal niet geantwoord. Het is natuurlijk niet handig van NS dat het geen bevestigingsmail stuurt van de claim. (op deze manier zorg je er zelf voor dat je het druk houdt). Ik las op twitter dat claims inzake de staking binnen 6 weken worden behandeld.

 

GTBV-claims duren momenteel meer dan 3 maanden. Momenteel schijn je beter te kunnen bellen.  

Dank je voor je reactie.

Reageer