Wat kan ik doen als ik een gevonden voorwerp van Centraal Bureau Gevonden Voorwerpen per post verkeerd ontvangen? | NS Community
beantwoord

Wat kan ik doen als ik een gevonden voorwerp van Centraal Bureau Gevonden Voorwerpen per post verkeerd ontvangen?

  • 20 January 2023
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Ik heb een verkeerde sleutelbos per post ontvangen. Het past ook niet bij de omschrijving dat ik via een formulier van NS verzonden heb. Ik zoek contact met Centraal Bureau Gevonden Voorwerpen. (Liever geen telefoonnummer, want ik ben doof.)

Ik heb de sleutelbos ontvangen met 3 sleutelhangers: oranje tijgergestreepte Amerikaanse football-helm, groene-witte blokkenwapenshild met een oranje basketbal in het midden en de tekst “BC ZALGIRLS” bovenaan en een grijze naamlabel met zwarte tekst beide kant: “BARCELONA”. Verder heeft het 2 sleutels, vermoedelijk een huissleutel en een fietssleutel, en een bierflesopener.

Totaal anders dan mijn omschrijving van mijn sleutelbos. Die heeft Peugeot autosleutelpieper, aantal sleutels en blauw-zwart geweven sleutelhanger met kleine letterblokken: HUGO.

icon

Beste antwoord door Laura NS 20 January 2023, 10:40

Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op onze NS Community, Hugomka.

Wat frustrerend dat de verkeerde sleutelbos op de mat lag! Ik kan hier zelf helaas niet bij, maar mijn collega's via twitter (NS_Online) en Facebook (NS) kunnen je hier ook mee helpen.

Reageer