beantwoord

werkt de klantenservice chat?

  • 16 april 2020
  • 2 reacties
  • 450 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

ik heb nu 2 uur gewacht zonder reactie. Ik wil weten of keuze dagen die verlopen tijdens de lockdown een verlengde geldigheidsduur krijgen. Voor vragen over keuzedagen wordt je naar de klantensevice chat verwezen, of moeten we al onze belminuten gebruiken om op een telefonische antwoord te wachten (en niets over hebben voor de huisarts die ook een lange wachttijd heeft voordat de assistente aan de lijn komt)?

icon

Beste antwoord door loklok8 16 april 2020, 16:13

Keuzedagen krijgen geen verlengde geldigheidsduur. De klantenservice zal u een code met een geldigheidsduur van een jaar voor een vervangende Dagkaart Daluren aanbieden. 

Het is op dit moment erg druk bij de klantenservice waardoor het langer duurt voordat u een reactie krijgt, de afgelopen weken hebben mensen soms net als u ook enkele uren moeten wachten op respons. De chat doet het namelijk wel zo te zien. U zou het eventueel ook nog kunnen via een privébericht op Facebook of Twitter als u daarvan gebruik maakt. Maar zolang uw bericht verstuurd is krijgt u ook een antwoord.

U kunt ook nog eventueel proberen om later in de avond pas contact op te nemen met de klantenservice, wanneer het dan rustiger is. Vooral aan de telefoon is het tijdens de avond minder druk en krijgt u meestal vrij snel iemand aan de lijn.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Keuzedagen krijgen geen verlengde geldigheidsduur. De klantenservice zal u een code met een geldigheidsduur van een jaar voor een vervangende Dagkaart Daluren aanbieden. 

Het is op dit moment erg druk bij de klantenservice waardoor het langer duurt voordat u een reactie krijgt, de afgelopen weken hebben mensen soms net als u ook enkele uren moeten wachten op respons. De chat doet het namelijk wel zo te zien. U zou het eventueel ook nog kunnen via een privébericht op Facebook of Twitter als u daarvan gebruik maakt. Maar zolang uw bericht verstuurd is krijgt u ook een antwoord.

U kunt ook nog eventueel proberen om later in de avond pas contact op te nemen met de klantenservice, wanneer het dan rustiger is. Vooral aan de telefoon is het tijdens de avond minder druk en krijgt u meestal vrij snel iemand aan de lijn.

Reputatie 7

Er is een speciaal topic met alle corona gerelateerde vragen. Het is erg druk bij de klantenservice. 

 

https://community.ns.nl/werkzaamheden-en-evenementen-54/reactie-ns-op-corona-covid-19-virus-64152

"Hoewel NS de situatie van reizigers begrijpt is het niet mogelijk om Keuzedagen en andere tickets langer geldig te maken. Indien je geen gebruik kunt maken van je Keuzedag kun je contact opnemen met onze Klantenservice bij voorkeur via Chat (optie ‘Chat met NS’ op de contactpagina) of Sociale Media (Twitter/Facebook) om de mogelijkheden te bespreken. Contact opnemen kan ook nadat de Keuzedag is verlopen"

Reageer