beantwoord

Wie heeft gisteren in de trein van Utrecht naar Leeuwarden van 10:18 een roze map gevonden met NTI

• 18 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Ik zat in de treinstel 4026 in de eerst twee zitplaatsen aan de rechter kant. Ik had mijn roze map met de NTI - cursus op het inklapbare tafeltje gelegd en daarna het tafeltje ingeklapt om even meer ruimte voor mezelf te creëren en ging even naar de toilet.
In Steenwijk moest ik uitstappen en door het gehaast ben ik vergeten mijn map uit te halen.
Tot nu toe is er geen informatie beschikbaar over de verdwijning van mijn map. Ik heb het opsporingsformulier ingevuld op de website en drie keer gebeld naar de klantenservice, maar zonder positief bericht.
Ik ben benieuwd of de schoonmakers ook de tafeltjes uitklappen voor de schoonmaak of alleen de prullenbakjes leggen en de zwerfvuil opruimen.
Als iemand toevallig mijn map vindt of ergens ziet liggen, zou je deze graag aan de medewerkers van NS willen afgeven.
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Thom 18 oktober 2017, 21:17

Een menselijke fout. U kunt toch het beste even onderstaande doornemen. De helft van de verloren voorwerpen komt terug. Conducteurs leveren doorgaans de voorwerpen in op het eindstation en de afdeling gevonden voorwerpen kan daar contact mee opnemen. Ik hoop voor u dat het anders is, maar de kans dat iemand die dit leest uw map gevonden heeft, is klein. Overigens zijn instituten die die soort cursussen verzorgen vaak bereid een extra exemplaar te sturen.

https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Een menselijke fout. U kunt toch het beste even onderstaande doornemen. De helft van de verloren voorwerpen komt terug. Conducteurs leveren doorgaans de voorwerpen in op het eindstation en de afdeling gevonden voorwerpen kan daar contact mee opnemen. Ik hoop voor u dat het anders is, maar de kans dat iemand die dit leest uw map gevonden heeft, is klein. Overigens zijn instituten die die soort cursussen verzorgen vaak bereid een extra exemplaar te sturen.

https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html
Bedankt voor uw advies. Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar NTI en dat ik een extra exemplaar krijg, maar de kans is heel klein. In elke geval hoop ik nog op een eerlijke vinder.

Reageer