beantwoord

Wie is verantwoordelijk voor Wi-Fi in de trein?

• 28 november 2019
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

Dag mensen,

Voor mijn opleiding doe ik een onderzoek naar Wi-Fi in de trein. Ik dacht dat de KPN hiervoor verantwoordelijk is, maar ik kan er niks over vinden.

Is er een nummer of e-mailadres die ik kan mailen om meer informatie te verkrijgen over Wi-Fi in de trein? De klantenservice op de website heeft geen optie die correspondeert met waar ik naar zoek.

Bij voorbaat dank,

svennie32

icon

Beste antwoord door Henk_NL 28 november 2019, 15:40

De wifi-voorziening is een van de deelsystemen van het overkoepelende “OBIS”, samen met andere wal- en boordapplicaties. De uplinks worden inderdaad afgenomen bij meerdere partijen die voorzien in mobiele data, een deel van de omgeving wordt geleverd door externe partijen (o.a. Nomad Digital), maar de verantwoordelijkheid ligt uiteindelijk bij NS IT.

Aan een ingang om vragen te stellen kan ik je niet helpen, de enige wegen die ik ken zijn niet bedoelt om openbaar te zijn. 

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi svennie32 en welkom op onze NS Community!

Wat wil je hier precies over weten? Of KPN inderdaad verantwoordelijk is of nog veel meer? ;)

De wifi-voorziening is een van de deelsystemen van het overkoepelende “OBIS”, samen met andere wal- en boordapplicaties. De uplinks worden inderdaad afgenomen bij meerdere partijen die voorzien in mobiele data, een deel van de omgeving wordt geleverd door externe partijen (o.a. Nomad Digital), maar de verantwoordelijkheid ligt uiteindelijk bij NS IT.

Aan een ingang om vragen te stellen kan ik je niet helpen, de enige wegen die ik ken zijn niet bedoelt om openbaar te zijn. 

Reageer