beantwoord

wijzigen rekeningnummer verzoek 8 augustus

• 17 augustus 2021
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Beste NS 

8 augustus was ik al 3 dagen bezig met bellen en chatten om mijn rekeningnummer voor automatische incasso te laten wijzigen. 

8 augustus is dit verzoek ingediend bij de financiële afdeling.

Vandaag 17 augustus krijg ik een email dat ik op tijd moet betalen, omdat ze hey niet van hey oude konden afschrijven .

Ik kan het zelf niet wijzigen want ik heb geen Ideal of bankieren .

Nogmaals wil ik verzoeken dit te wijzigen. 

Kun je dit in orde maken? Zie verzoek in het systeem zet er druk achter. Het is 8 dagen geleden ! Hoe moeilijk kan het zijn? Terwijl ik toch tig keren contact er voor heb gezocht. 

gegevens verwijderd door moderator

Gelieve te reageren, en zo snel mogelijk het relening nummer te wijzigen zoals doorgeven, en de factuur daarvan incasseren.

Hopelijk hoor ik nu wel iets terug met resultaat.

IPV mij als wanbetaler te gaan neerzetten .

Mvg 

Patrick jonkers 

icon

Beste antwoord door Mark NS 18 augustus 2021, 10:19

Hoi Pjonk91, welkom op de NS Community. 

Ik heb je andere topics verwijderd, omdat het niet is toegestaan een dubbel topic te openen. Verder heb ik de persoonsgegevens uit je bericht verwijderd aangezien dit een openbaar kanaal betreft. 

Ik begrijp dat je een NS Flex abonnement hebt, correct? Bij NS Flex kan een IBAN namelijk niet door de klantenservice gewijzigd worden. Op het moment je dat niet zelf lukt via Mijn NS, dan zal dat doorgezet moeten worden naar NS Flex zodat zij het IBAN handmatig kunnen wijzigen. Dit kan 1 tot 2 weken duren afhankelijk van hoeveel meldingen er klaarliggen, maar het is doorgaans geregeld voordat je eerst volgende factuur zal worden aangemaakt. 

Je verzoek tot wijziging en de vorige factuur zullen elkaar waarschijnlijk gekruist hebben waardoor je nu eerst nog een betalingsherinnering ontvangt. Je kunt dan de tweede herinnering met acceptgiro afwachten per post om het bedrag middels die acceptgiro te voldoen, contact opnemen met je bank voor andere opties of je kunt, indien mogelijk, internetbankieren en iDeal aanvragen. 

Je hebt ook al navraag gedaan bij de klantenservice? Als er is aangegeven dat de melding correct is doorgezet en in verwerking is, dan zal het toch echt een kwestie van afwachten zijn. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

dubbel topic

Hoi Pjonk91, welkom op de NS Community. 

Ik heb je andere topics verwijderd, omdat het niet is toegestaan een dubbel topic te openen. Verder heb ik de persoonsgegevens uit je bericht verwijderd aangezien dit een openbaar kanaal betreft. 

Ik begrijp dat je een NS Flex abonnement hebt, correct? Bij NS Flex kan een IBAN namelijk niet door de klantenservice gewijzigd worden. Op het moment je dat niet zelf lukt via Mijn NS, dan zal dat doorgezet moeten worden naar NS Flex zodat zij het IBAN handmatig kunnen wijzigen. Dit kan 1 tot 2 weken duren afhankelijk van hoeveel meldingen er klaarliggen, maar het is doorgaans geregeld voordat je eerst volgende factuur zal worden aangemaakt. 

Je verzoek tot wijziging en de vorige factuur zullen elkaar waarschijnlijk gekruist hebben waardoor je nu eerst nog een betalingsherinnering ontvangt. Je kunt dan de tweede herinnering met acceptgiro afwachten per post om het bedrag middels die acceptgiro te voldoen, contact opnemen met je bank voor andere opties of je kunt, indien mogelijk, internetbankieren en iDeal aanvragen. 

Je hebt ook al navraag gedaan bij de klantenservice? Als er is aangegeven dat de melding correct is doorgezet en in verwerking is, dan zal het toch echt een kwestie van afwachten zijn. 

Reageer