Beste NS
8 augustus was ik al 3 dagen bezig met bellen en chatten om mijn rekeningnummer voor automatische incasso te laten wijzigen.
8 augustus is dit verzoek ingediend bij de financiële afdeling.
Vandaag 17 augustus krijg ik een email dat ik op tijd moet betalen, omdat ze hey niet van hey oude konden afschrijven .
Ik kan het zelf niet wijzigen want ik heb geen Ideal of bankieren .
Nogmaals wil ik verzoeken dit te wijzigen.
Kun je dit in orde maken? Zie verzoek in het systeem zet er druk achter. Het is 8 dagen geleden ! Hoe moeilijk kan het zijn? Terwijl ik toch tig keren contact er voor heb gezocht.
gegevens verwijderd door moderator
Gelieve te reageren, en zo snel mogelijk het relening nummer te wijzigen zoals doorgeven, en de factuur daarvan incasseren.
Hopelijk hoor ik nu wel iets terug met resultaat.
IPV mij als wanbetaler te gaan neerzetten .
Mvg
Patrick jonkers
Beste antwoord door Mark NS
Bekijk origineel