beantwoord

Zijn er nog meer contactmogelijkheden?

• 23 april 2019
  • 5 reacties
  • 441 Bekeken

Op 16 april ben ik met school naar Tilburg geweest voor een jaarafsluiting. Voordat we na afloop de bus weer terug gingen pakken, ging ik (met een paar anderen) nog naar het toilet. Hier moest ik €0,70 voor betalen. Dit betalen deed ik met mijn pinpas. De 1e lukte dat niet dus probeerde ik het voor de 2e keer (en dat lukte wel). Vandaag (22-4) zag ik op Mijn ING dat ik 2 keer €0,70 had betaald, maar ik dacht dat ik er maar 1 keer had betaald omdat die 1e keer het niet goed ging. Nu wil ik dit melden bij de klantenservice van de NS maar ik kon geen emailadres vinden. Wel is er een telefoonnummer maar ik durf dat niet te bellen. Nu is mijn vraag: Zijn er nog meer contactmogelijkheden?
icon

Beste antwoord door Rizana NS 23 april 2019, 11:26

Beste Questionsandanswers,

Welkom bij de Community. Wat naar dat het bedrag nu twee keer is afgeschreven. Ik begrijp dat je contact hierover wilt opnemen.

Je kan het beste contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter of Chat. Misschien is het mogelijk om een print screen mee te sturen van de dubbele afschrijving.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge
Je kunt alle opties hier zien:

https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Welkom bij de Community. Wat naar dat het bedrag nu twee keer is afgeschreven. Ik begrijp dat je contact hierover wilt opnemen.

Je kan het beste contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter of Chat. Misschien is het mogelijk om een print screen mee te sturen van de dubbele afschrijving.

Beste Rizana NS,
Hier was ik ook al achtergekomen, alleen kon ik mijn vraag niet verwijderen. Ik heb een mail gestuurd via een contactformulier, maar ik kon geen print screen meesturen.
Vind je het goed dat we hem laten staan? Mogelijk komt het antwoord nog van pas voor anderen. 🙂
Vind je het goed dat we hem laten staan? Mogelijk komt het antwoord nog van pas voor anderen. :)
Dat vind ik goed.

Reageer