beantwoord

zoektocht op ns site naar klantenservice

• 10 september 2018
  • 9 reacties
  • 185 Bekeken

Veel mooie zaken op de NS Site, maar voor een vraag per email aan de klantenservice kan ik geen adres vinden. waar moet ik zijn?
icon

Beste antwoord door Tochjo 10 september 2018, 14:15

De klantenservice van NS is niet direct te mailen. Er bestaat wel een contactformulier, maar NS heeft de link ernaar van de site afgehaald omdat de achterstanden zo waren opgelopen dat het weken duurde voor er een reactie kwam. Of er nu nog achterstanden zijn, weet ik niet. U zou het formulier kunnen gebruiken als alternatief voor een e-mail.

De snelste manieren om in contact te komen met de klantenservice zijn de telefoon (de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55), de chat (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), Twitter en Facebook. Al is het door de introductie van NS Flex ook op die kanalen druk.
Bekijk origineel

9 reacties

Badge +3
De klantenservice van NS is niet direct te mailen. Er bestaat wel een contactformulier, maar NS heeft de link ernaar van de site afgehaald omdat de achterstanden zo waren opgelopen dat het weken duurde voor er een reactie kwam. Of er nu nog achterstanden zijn, weet ik niet. U zou het formulier kunnen gebruiken als alternatief voor een e-mail.

De snelste manieren om in contact te komen met de klantenservice zijn de telefoon (de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55), de chat (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), Twitter en Facebook. Al is het door de introductie van NS Flex ook op die kanalen druk.
De achterstanden van het reactie formulier waren zo goed als weggewerkt, werd er laatst gezegd door een moderator.
Reputatie 7
Badge +3
De link naar het contactforumulier is niet van site afgehaald, maar wel van de directe pagina voor de klantenservice, je komt er nog wel door een aantal pagina's door te klikken. Het is dus vooral verstopt voor iemand die niet weer waar die moet zoeken.
dank voor de tips. ik ga zoeken. bellen is geen handige optie want "langere wachttijd dan u gewend bent" 🙂 en chatten idem. twitter is dat iets met Trump?
De link naar het contactforumulier is niet van site afgehaald, maar wel van de directe pagina voor de klantenservice, je komt er nog wel door een aantal pagina's door te klikken. Het is dus vooral verstopt voor iemand die niet weer waar die moet zoeken.

En dat is ws ook de reden dat de achterstand daar is weggewerkt 😀
Of ben ik nu te cynisch voor dit forum ? 😂
Badge +3
Haha.. ook op Twitter regent het vragen "Hey NS ik heb een DM (privébericht) verstuurd, krijg ik nog een reactie?" dus het is extreem druk vermoed ik!

Maar goed, die reageren nog wel binnen een half uur als het goed is, of iemand anders die het toevallig leest :P

Ging over dit...

En nu ga ik sluiten en mijn mandje in... Maar niet voordat ik nog even vraag "Weet je zo genoeg"? 😃
Reputatie 7
Badge +3

Of ben ik nu te cynisch voor dit forum ? 😂

Daarin ben je vast niet de enige 😆
@Robert B en dan nog geen super user zijn 🤣
Veel mooie zaken op de NS Site, maar voor een vraag per email aan de klantenservice kan ik geen adres vinden. waar moet ik zijn?

Welkom, Jan! Kunnen wij je hier misschien met iets helpen?

Reageer