Beste antwoord door Tochjo
De klantenservice van NS is niet direct te mailen. Er bestaat wel een contactformulier, maar NS heeft de link ernaar van de site afgehaald omdat de achterstanden zo waren opgelopen dat het weken duurde voor er een reactie kwam. Of er nu nog achterstanden zijn, weet ik niet. U zou het formulier kunnen gebruiken als alternatief voor een e-mail.
De snelste manieren om in contact te komen met de klantenservice zijn de telefoon (de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55), de chat (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), Twitter en Facebook. Al is het door de introductie van NS Flex ook op die kanalen druk.
Bekijk origineel
De snelste manieren om in contact te komen met de klantenservice zijn de telefoon (de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55), de chat (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), Twitter en Facebook. Al is het door de introductie van NS Flex ook op die kanalen druk.