beantwoord

Ik heb het verkeerde kaartje gekocht en kom niet thuis help

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb vandaag een kaartje gekocht van Leeuwarden naar Rotterdam maar dat moet anders om zijn. Mijn probleem is alleen dat ik voor 2 uur in een trein moet zitten anders worden mijn ouders zeer boos dus kan iemand me asp helpen pls anders mag ik nooit meer naar Rotterdam toeπŸ˜“πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­
icon

Beste antwoord door Erryt NS 4 januari 2019, 14:45

Hallo Zoy en welkom bij de NS Community,

Spijtig dat dit is gebeurd. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Laat je oNS weten of het is gelukt?

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Zoy en welkom bij de NS Community,

Spijtig dat dit is gebeurd. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Laat je oNS weten of het is gelukt?

Reageer