beantwoord

Aangepast vs Korter

  • 20 maart 2018
  • 59 reacties
  • 2215 Bekeken


Toon eerste bericht

59 reacties

Reputatie 1
NS?
Reputatie 5
De afdeling die hierover gaat zit diep weggestopt achter de hoge bureaucratische muren van de NS. Waarschijnlijk kent ook de Webcare deze afdeling niet en zitten er minimaal 3 lagen tussen.
Rizana en Jouke zijn momenteel beide afwezig in verband met een vakantieperiode, helaas heb ik voor nu ook geen verdere updates. Zodra zij terug zijn zal dit verder opgepakt worden.
Reputatie 1
Knock
Reputatie 1
Knock
Ik zie jullie berichten hierover nu pas weer verschijnen en heb daarom direct even contact gezocht met de afdeling die ik destijds heb gesproken.
Het wordt opnieuw bekeken en zal worden aangepast waar nodig.
Reputatie 7
Badge +3
Worden de berichten aangepast of korter? 😀
Toch goed dat de druk twee maanden geleden is opgevoerd, dat heeft duidelijk geholpen.
Haha de berichten worden aangepast naar korter 😉
Reputatie 1
Is deze aanpassing al op zijn bestemming gearriveerd of heeft ie vertraging opgelopen?
Heb je een concreet voorbeeld, Thor89? Dan ga ik er opnieuw mee bezig!
Reputatie 1
Bij deze

Bedankt voor de snelle reactie, ik ga het uitzoeken Thor89!
Ik zie helaas nog steeds geen reactie. Heb jij een terugkoppeling gehad, @Jouke NS ?
Reputatie 7
Badge +3
Maar is dit nu niet juist de presentatie van de informatie waarom verzocht was? Er staat nu "korter" in plaats van "aangepast".

"Er rijdt een kortere trein dan gepland." Precies goed. Niets meer aan doen. Volkomen duidelijk.
Het gaat om de vermelding in het overzicht, iMark. Daar staat nog steeds "aangepast" terwijl korter wel juiste informatie geeft.
Reputatie 7
Badge +3
Nu zie ik het ook. Merkwaardig.
Ik wacht nog op een inhoudelijke reactie. Tot op heden heb ik deze helaas nog niet ontvangen.
Reputatie 7
Badge
Al vier maanden staat deze vraag nu uit, het zou hilarisch zijn als het niet intriest was !
Helaas is het stil aan de andere kant van de lijn. Ik ga er achteraan.
Deze aanpassing is even uitgesteld omdat er problemen zijn met onze Reisplanner. Zodra deze zijn opgelost wordt dit ook weer opgepakt.
Ik heb een reminder gestuurd omdat ik nog geen reactie weer heb ontvangen.
Ik heb wederom een reminder gestuurd! 🙂
Ik ben bezig met dit topic maar heb helaas nog geen positieve reactie. Omdat de impact van dit verzoek erg klein is verwacht ik ook niet op korte termijn een oplossing. Ik blijf hiermee bezig.

Reageer