Maar ik mis kennelijk iets, want als ik de instructies volg, krijg ik de genoemde "drie puntjes" niet te zien. Het scherm ziet er op mijn Smartphone ook anders uit dan op het voorbeeld.
Volgens mij ben ik "bij", ik krijg van NS of in de Play Store niet de melding dat ik mijn App moet bijwerken. Ik heb wel een vrij "oude" smartphone (Samsung Galaxy S1+).
Is er nog een andere voorwaarde voor het gebruik van deze functie?
Beste antwoord door Gert-Jan G
Drukte melden is beschikbaar vanaf versie 3.3. Ik heb momenteel versie 3.3.1 De versie kunt u controleren door In het menu de optie Over deze app (met reddingsboei) te kiezen en vervolgens Wat is er nieuw in deze versie of de app op te zoeken in Applicatiebeheer.
Na het kiezen van een reisoptie in de planner en het aanklikken van een trein voor de ritinformatie komt bij mij keurig het onscreen menu symbool (drie blokjes in rechterbovenhoek) tevoorschijn voor de druktemelding/spraakbesturing. Mijn telefoon is ook niet al te nieuw dus heb ik nog een fysieke menu knop die dit menuutje tevoorschijn tovert.
Bekijk origineel
Na het kiezen van een reisoptie in de planner en het aanklikken van een trein voor de ritinformatie komt bij mij keurig het onscreen menu symbool (drie blokjes in rechterbovenhoek) tevoorschijn voor de druktemelding/spraakbesturing. Mijn telefoon is ook niet al te nieuw dus heb ik nog een fysieke menu knop die dit menuutje tevoorschijn tovert.