beantwoord

aanpassen: Korting in reisplanner

• 13 mei 2018
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Waar in de reisplanner moet ik het volgende aanpassen...Als je een traject hebt gekozen, zie je rechts in het scherm de kosten van de enkele reis 2de klas. nu wil ik het zien met de korting van mijn abonnement....niet eenmalig maar telkens als ik reisinformatie kies
icon

Beste antwoord door Robert B 13 mei 2018, 14:59

In de Reisplanner Xtra app kan je wel instellen dat je een bepaald abonnement hebt, en die geeft dan het juiste tarief.

Via de website reisplanner gaat dat niet, want je bent daar niet 'ingelogd' dus die weet niet wie je bent. Je zult dan inderdaad de optie 'alle tarieven' moeten gebruiken.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik gebruik alleen de mobiele functie. Daarbij stast de ritprijs tweede klas vol tarief eronder.
Met direct eronder "alle tarieven". Als je daar op klikt krijg je een handig overzicht van alle tarieven, ook retour en abo.
Op jou scherm zal die knop "alle tarieven" zeker ook aanwezig zijn.
Badge +3
In de Reisplanner Xtra app kan je wel instellen dat je een bepaald abonnement hebt, en die geeft dan het juiste tarief.

Via de website reisplanner gaat dat niet, want je bent daar niet 'ingelogd' dus die weet niet wie je bent. Je zult dan inderdaad de optie 'alle tarieven' moeten gebruiken.

Reageer