beantwoord

Account aanmaken

• 5 april 2018
  • 8 reacties
  • 264 Bekeken

Ik ben een ns medewerker maar kan geen account aanmaken op de reisplanner, hoe kan ik dit regelen. Bvd.
icon

Beste antwoord door Denice NS 6 april 2018, 11:28

Een nieuw zakelijk Mijn NS account kan je hier aanmaken. Mocht je tegen problemen aanlopen dan kan je het beste contact opnemen met onze zakelijke afdeling via 030-3001111 of via Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hallo L. Boelhouwer en welkom op het NS Serviceforum.

Zou je mij iets uitgebreider kunnen uitleggen wat voor een account je wilt aanmaken?
Reputatie 2
En wat is het verschil ns medewerker of niet......?
Hier kan je een account aanmaken. Vervolgens krijg je een bevestigingsmail die je dient te bevestigen en na deze laatste handeling kan je via de App inloggen.
Hallo L. Boelhouwer en welkom op het NS Serviceforum.

Zou je mij iets uitgebreider kunnen uitleggen wat voor een account je wilt aanmaken?

ik heb een businesscard maar als ik het account aanmaak via de NS xtra app moet ik dan een zakelijk account aanmaken (geprobeerd maar dan moet ik ook mijn businesscardnr. op geven en deze wordt niet geaccepteerd.
Een nieuw zakelijk Mijn NS account kan je hier aanmaken. Mocht je tegen problemen aanlopen dan kan je het beste contact opnemen met onze zakelijke afdeling via 030-3001111 of via Twitter of Facebook.
Voor zover mij bekend kun je als NS medewerker GEEN account aanmaken met je businesscard van de NS, reden is mij verder niet bekend.

Eventueel gemaakte reizen kun je terugzien via Insite en dan Mijn personeelszaken.
Voor zover mij bekend kun je als NS medewerker GEEN account aanmaken met je businesscard van de NS, reden is mij verder niet bekend.

Eventueel gemaakte reizen kun je terugzien via Insite en dan Mijn personeelszaken.

dankjewel!

dit werkt dus helaas niet. Je krijgt geen mail binnen (op je ns mail account) ,als ik het op mijn privé mail adres doe lukt het wel maar dan je je businesscard nummer niet koppelen. Jammer want een aantal service in de app zijn hierdoor niet / beperkt/ bruikbaar.

Reageer