beantwoord

Account Ns reisplanner xtra app

  • 23 april 2017
  • 1 reactie
  • 378 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik heb een account aangemaakt op de ns planner app zodat ik ook mobiele tickets kan gebruiken. Maar als ik wil inloggen komt er een fout melding dat er geen OV chipkaarten beschikbaar zijn en dat ik via de website een kaart moet koppelen. Ik heb geen OV- chipkaart want als ik reis koop ik altijd online een ticket. Betekent dit dat ik geen mobile tickets kan gebruiken omdat ik niet kan inloggen?
Sorry als het een beetje vaag is
icon

Beste antwoord door Iris NS 24 april 2017, 09:16

Goedemorgen en welkom op het NS Serviceforum, Juul S :)

Hier vind je een uitleg over het kopen van een mobiel ticket. Mocht je er na het lezen van deze uitleg niet uitkomen, laat het dan even weten in dit topic.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen en welkom op het NS Serviceforum, Juul S :)

Hier vind je een uitleg over het kopen van een mobiel ticket. Mocht je er na het lezen van deze uitleg niet uitkomen, laat het dan even weten in dit topic.

Reageer