beantwoord

Account voor Reisplanner Xtra app

• 1 februari 2017
  • 4 reacties
  • 181 Bekeken

Is het mogelijk persoonlijke gegevens toe te voegen aan de Reisplanner Xtra app?

Dit zou vooral handig kunnen zijn bij het bestellen van een elektronisch ticket vanuit de App zodat het niet nodig alle persoonsgegevens bij iedere bestelling opnieuw in te vullen.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 1 februari 2017, 21:39

Toch een interessante kwestie aaleeuw. Wat ik voor je ga doen is jouw suggestie doorspelen naar de appmakers. Wist je dat je dit zelf ook als feedback kunt doorgeven? In de appomgeving zelf is een optie om de appdevelopers te laten weten wat jij graag beter of anders had gezien. Als ik jou was, zou ik hier eveneens gebruik van maken. Misschien dat deze opties in de toekomst wel te realiseren zijn.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo aaleeuw, en welkom op het NS Serviceforum. Interessante vraag die je daar stelt.

Doel je hier puur op het opslaan van gegevens in de app bij het bestellen, of wil je graag meer persoonsgegevens in de NS Extra-app kwijt?
Reputatie 7
Badge +4
De Duitsers doen het al jaren zo! Enorm handig bij het bestellen van elektronische tickets, die ze in Duitsland de Handy-ticket noemen. Ik heb een NRW-ticket of welk ander Duits kaartje ook, meestal binnen een minuut binnen.

Dat zouden meer spoorwegmaatschappijen moeten doen, beter dan Cup-a-soup. 😉
Reputatie 7
Toch een interessante kwestie aaleeuw. Wat ik voor je ga doen is jouw suggestie doorspelen naar de appmakers. Wist je dat je dit zelf ook als feedback kunt doorgeven? In de appomgeving zelf is een optie om de appdevelopers te laten weten wat jij graag beter of anders had gezien. Als ik jou was, zou ik hier eveneens gebruik van maken. Misschien dat deze opties in de toekomst wel te realiseren zijn.
Dank je Thom voor de toelichting en Thomas NS voor de tip. Ik heb de suggestie ook via de app doorgegeven aan de developers.

Reageer