beantwoord

andere vertrektijden in app dan borden

• 18 oktober 2019
  • 8 reacties
  • 161 Bekeken

Is de dienstregeling  Haarlem Den Haag CS morgen afwijkend?

icon

Beste antwoord door Momo 18 oktober 2019, 10:38

Het staat er nu inderdaad wel bij, maar als “Storing”, dus met driehoekje met uitroepteken bij de info/reisadvies en  in het overzicht met een rode streep aan de linkerkant. Gisteravond / vannacht nog stond er nog niets.

Gezien de info op “Rijden de treinen” is dit er pas vanmorgen om 7:14 ingezet.

https://www.rijdendetreinen.nl/storingen/29942-18-oktober-2019-werkzaamheden-haarlem-den-haag

Weer lekker op tijd zo.

Heel vreemd inderdaad, de helft van alle Sprinters lijkt uit de dienstregeling te zijn gehaald tussen Den Haag  en Leiden vv.

De helft van de sprinters daar inderdaad (geen 6300, wel 4600), maar ook geen 2100 Haarlem - Den Haag, die rijdt alleen Haarlem - Amsterdam.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik neem aan dat u vrijdag de 18e bedoelt? Het is nu wel net na middernacht en dus al de 18e, dus u zou ook nog zaterdag de 19e kunnen bedoelen. 

Het lijkt er inderdaad op dat vrijdag de dienstregeling gewijzigd is. Ik zie geen IC serie 2100 tussen Haarlem en Den Haag Centraal en de sprinter serie 6300 rijdt zo te zien alleen Haarlem - Leiden, ipv door te rijden naar Den Haag. Rechtstreeks van Haarlem naar Den Haag Centraal kan niet, komt nu met overstap op Leiden uit de planner, of 2 keer overstappen (Leiden en HS).

Maar bij werkzaamheden info zie ik alleen iets staan voor zaterdag 19 en zondag 20 oktober. Is de info weer eens niet compleet? Zucht…..

Reputatie 7
Badge

Heel vreemd inderdaad, de helft van alle Sprinters lijkt uit de dienstregeling te zijn gehaald tussen Den Haag  en Leiden vv.

Badge

Inmiddels staat er wel bij de werkzaamheden vermeldt dat er minder IC treinen rijden tussen Haarlem en Den Haag.

Reputatie 5

Inmiddels staat er wel bij de werkzaamheden vermeldt dat er minder IC treinen rijden tussen Haarlem en Den Haag.

Ik zie het ook staan. Maar dit zijn denk ik onverwachte werkzaamheden. Er hing gisteren niets op het station van een aankondiging.

Reputatie 2

Deze werkzaamheden zijn al lang bekend volgens mij, spoor 1,2 en 4 zijn buiten dienst. Dat spoor 1 en 2 buiten dienst zijn is duidelijk aangegeven met de werkzaamheden tussen Alphen en Leiden, maar dat spoor 4 buiten dienst is met de gevolgen van dien is echt niks over te vinden.

Reputatie 5

Deze werkzaamheden zijn al lang bekend volgens mij, spoor 1,2 en 4 zijn buiten dienst. Dat spoor 1 en 2 buiten dienst zijn is duidelijk aangegeven met de werkzaamheden tussen Alphen en Leiden, maar dat spoor 4 buiten dienst is met de gevolgen van dien is echt niks over te vinden.

Dit is dan zo'n geval weer dat er elders werkzaamheden zijn, waardoor op een ander traject de dienstregeling weer is aangepast.

Reputatie 7
Badge

Deze werkzaamheden zijn al lang bekend volgens mij, spoor 1,2 en 4 zijn buiten dienst.

Spoor 1, 2, 3 en 4 buiten dienst te Leiden. Er wordt gewerkt aan en bij de wissels tussen de A en B zijde van sporen 3 en 4.

Vernam dat het afgelopen nacht ook al zo was en dat treinen op "geel knipper" vertrokken vanaf spoor 5 te Leiden

Reputatie 7
Badge +3

Het staat er nu inderdaad wel bij, maar als “Storing”, dus met driehoekje met uitroepteken bij de info/reisadvies en  in het overzicht met een rode streep aan de linkerkant. Gisteravond / vannacht nog stond er nog niets.

Gezien de info op “Rijden de treinen” is dit er pas vanmorgen om 7:14 ingezet.

https://www.rijdendetreinen.nl/storingen/29942-18-oktober-2019-werkzaamheden-haarlem-den-haag

Weer lekker op tijd zo.

De helft van de sprinters daar inderdaad (geen 6300, wel 4600), maar ook geen 2100 Haarlem - Den Haag, die rijdt alleen Haarlem - Amsterdam.

Reageer