beantwoord

App geeft tegenstrijdige info

• 20 juni 2018
  • 4 reacties
  • 128 Bekeken

Reputatie 1
Is de vertrek tijd 16.58 of 17.00?
Heeft hij nu wel of niet 2 min vertraging?

Ik neem deze reis dagelijks en heb dit nog nooit meegemaakt.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 20 juni 2018, 19:26

Spijtig dat je twee verschillende adviezen kreeg voor deze reis. De Reisplanner via de webbrowser is momenteel iets actueler dan de Reisplanner app. De trein is om 17:00 vertrokken, maar het advies was wel om in Schiphol en Leiden over te stappen in plaats van Amsterdam Zuid. De trein is uiteindelijk om 17:59 aangekomen.
Bekijk origineel

4 reacties

Spijtig dat je twee verschillende adviezen kreeg voor deze reis. De Reisplanner via de webbrowser is momenteel iets actueler dan de Reisplanner app. De trein is om 17:00 vertrokken, maar het advies was wel om in Schiphol en Leiden over te stappen in plaats van Amsterdam Zuid. De trein is uiteindelijk om 17:59 aangekomen.
Het opmerkelijke aan bovenstaande screenshots is dat in de eerste 3 vensters (vertrekstaten en serviceinfo) een vertrektijd van 16.58 wordt aangegeven met een vertrekvertraging van 2 minuten. Bij het reisadvies in het laatste venster wordt gesproken van een vertrektijd van 17.00 zonder vertraging. Dat is niet consistent.

Dat de vertraging van 2 minuten niet in alle venster naar voren komt kan ik nog wel verklaren, daar kunnen inderdaad verschillen ontstaan om allerlei technische redenen, maar de verschoven vertrektijd is vreemd.
Reputatie 7
Badge +3
En het werkt ook door bij jou in OVtijden.
Vanaf Den Bosch is bij het treinnummer de vertrektijd 2 minuten later, vanaf Utrecht ook de aankomsttijd.

https://www.ovtijden.com/arnu/rl/3556/2018-06-20T16:58:00+0200

Oh daar had ik nog niet eens naar gekeken. Dan heb ik wel vermoedens, effe zoeken straks.

Reageer