beantwoord

app, geen sms berichten meer

ik krijg net een bericht van NS alert dat ik voortaan via de app berichten krijg, ik app niet want ik heb geen smartphone... wat nu?
icon

Beste antwoord door Denice NS 3 december 2018, 12:43

Welkom bij de Community, gaasperplas.

Het klopt dat we per 1 januari geen SMS berichten meer versturen. Dit heeft meerdere redenen zoals de hoge kosten en het feit dat er de afgelopen 3 jaar niemand meer voor deze service heeft aangemeld. Met pushberichten hebben we een groter bereik en besparen we kosten.

Ik kan me voorstellen dat dit voor jou natuurlijk niet zo leuk is 😞. Uiteraard kan je verstoringen ook vinden op onze website www.ns.nl. Ook kan je voor actuele reisinfo bellen met 0900-9292 (€ 0,90 per minuut). Waarschijnlijk niet het antwoord dat je graag zou willen ontvangen maar wel het enige alternatief dat we kunnen bieden.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Er zijn al meerdere topics over gemaakt: https://community.ns.nl/de-ns-reisplanner-58/in-2019-geen-nsalert-meer-over-grote-verstoringen-per-sms-53787#post362509

U kan eventueel op uw telefoon via internet naar ns.nl surfen. Anders is er helaas geen alternatief.
Welkom bij de Community, gaasperplas.

Het klopt dat we per 1 januari geen SMS berichten meer versturen. Dit heeft meerdere redenen zoals de hoge kosten en het feit dat er de afgelopen 3 jaar niemand meer voor deze service heeft aangemeld. Met pushberichten hebben we een groter bereik en besparen we kosten.

Ik kan me voorstellen dat dit voor jou natuurlijk niet zo leuk is 😞. Uiteraard kan je verstoringen ook vinden op onze website www.ns.nl. Ook kan je voor actuele reisinfo bellen met 0900-9292 (€ 0,90 per minuut). Waarschijnlijk niet het antwoord dat je graag zou willen ontvangen maar wel het enige alternatief dat we kunnen bieden.

Reageer