beantwoord

App op telefoon blijft hangen op reclame voor NS apple wacht app

• 21 januari 2019
  • 12 reacties
  • 206 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Mijn NS app doet het niet meer, omdat er alleen maar een advertentie komt om NS app op de apple watch te installeren. Zelfs bij herinstallatie komt dezelfde advertentie, die alles blokkeert. Bug?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 22 januari 2019, 14:29

Goedemiddag Jaap2 en welkom bij de NS Community!

Ik heb het vermoeden dat het inderdaad om een bug ging! We hebben hier kort na jouw bericht nog een ander topic over binnen gekregen en ook op Twitter heb ik gisteravond e.e.a. hierover zien langs komen. In het andere topic was het probleem kort na de melding ook alweer opgelost. Of dat door de actie van de topic starter was, of doordat er een bugfix uit is gegaan is onduidelijk. Mocht je nog steeds last hebben van het probleem en de uitleg in het andere topic jou niet helpen, dan lees ik dat graag! Ik ga er echter stiekem van uit dat het algeheel al is verholpen. 🙂
Bekijk origineel

12 reacties

Goedemiddag Jaap2 en welkom bij de NS Community!

Ik heb het vermoeden dat het inderdaad om een bug ging! We hebben hier kort na jouw bericht nog een ander topic over binnen gekregen en ook op Twitter heb ik gisteravond e.e.a. hierover zien langs komen. In het andere topic was het probleem kort na de melding ook alweer opgelost. Of dat door de actie van de topic starter was, of doordat er een bugfix uit is gegaan is onduidelijk. Mocht je nog steeds last hebben van het probleem en de uitleg in het andere topic jou niet helpen, dan lees ik dat graag! Ik ga er echter stiekem van uit dat het algeheel al is verholpen. 🙂
Ik heb hetzelfde probleem, al de hele dag. Terwijl gebruik van de reisplanner nu wel erg handig zou zijn! 😞
Badge +3
Heb geen iPhone en al helemaal geen smartwatch, maar zou het helpen om Bluetooth gewoon uit te zetten voordat je de app opent?
Op mijn i-pad zojuist (25/01) hetzelfde probleem. Graag verhelpen en de app niet weer voor reclame gebruiken NS!
De optie die TS in het andere topic waar Stijn naar linkt helpt dan ook niet?
Heb je dit issue ook al doorgezet naar de ontwikkelaars? Je kunt dit via de app doen bij de optie meer.
Ha, ha! Ken je het lied "There is a hole in the bucket...."?
De app deed echt niets meer, dus er ook geen optie 'meer'.
En ik hoopte, dat ik de NS via deze lijn op de hoogte kon brengen en aansporen om het onmiddelijk op te lossen.
En nee: 'ververs op de achtergrond' uitzetten heeft geen effect; nog steeds een Apple Watch op het scherm als ik de app open, en geen reisplanner.
Ja dan wordt het inderdaad een ander verhaal! ;)
Ik ga het uitzetten bij mijn collega's, je hoort van mij.

@sjoerdsmink Kun jij hier misschien ook iets over zeggen?
Gisteren is er voor iOS een update uitgekomen die dit grotendeels verhelpt. Daarnaast zou je kunnen proberen de app geforceerd te sluiten (2x op de home knop drukken en omhoog swipen); daarna werkt het meestal wel.
Bedankt voor de tips, @sjoerdsmink!
De app geforceerd sluiten hielp niet. In de app-store de app actualiseren wel. Bedankt voor het advies dus.
En nu maar hopen, dat NS de app niet weer voor reclame misbruikt; dat verkleint dit soort risico.
Fijn dat het nu opgelost is. Mocht dit probleem zich in de toekomst weer voordoen laat het dan gerust weten.
Bedankt voor je hulp @sjoerdsmink

Reageer