beantwoord

App-planner onthoudt zoekopdracht en resultaten niet

• 20 februari 2018
  • 8 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 1
Is het mogelijk om de Android app zo aan te passen dat je je zoekopdracht niet elke keer weer opnieuw hoeft in te voeren als je van tab wisselt?

Als je bijvoorbeeld even naar het tabblad 'Vertrektijden' gaat om een alternatief te bekijken en vervolgens terugschakeld naar de planner zijn je zoekopdracht en resultaten weg! Erg onhandig.
icon

Beste antwoord door Chiel NS 20 februari 2018, 20:27

Bedankt voor je suggestie Leinad. Ik zal je feedback meegeven aan onze app ontwikkelaars. Wist je dat je dat zelf ook heel makkelijk kan doen, via het knopje 'Meer -> Over de app"?
Bekijk origineel

8 reacties

Bedankt voor je suggestie Leinad. Ik zal je feedback meegeven aan onze app ontwikkelaars. Wist je dat je dat zelf ook heel makkelijk kan doen, via het knopje 'Meer -> Over de app"?
Reputatie 1
Dat doet het helaas niet. Deze bug kunt u ook meteen melden 🙂
Mocht die knop het niet doen, bij mij werkt het ook niet vanwege alternatieve mail-client (Outlook) > app@ns.nl 🙂
Badge +3
Ja, in de app wordt je naar een @mailto verwezen soms. Op Android werkt het wel en dan staat er van alles in je 'mailtje' dat je niet getikt hebt 😛 Toegegeven, snel antwoord!

Deze kwam via support@nsmlab.zendesk.com trouwens, dat is toch een afspinsel van Novell ZEN of zo (zero effort network) :?

Klopt, dat is ook het principe achter de knop, het meesturen van wat extra informatie 😃
Ah, ff op de edit. Zendesk heeft gelukkig weinig met ZenWorks te maken van Novell, maar is een support/ticketsysteem. Afaik wordt app@ns.nl geforward naar die box.
Badge +3
Prima.. ken natuurlijk wel TopDesk maar ZENworks klonk wel lekker 90s en zo, dus vandaar mijn sneer en smiley:)
Zenworks, brr. Nog ff en je komt ook met IPX aanzetten 😉

Reageer