beantwoord

App werkt al meer dan een week niet

• 10 januari 2020
  • 3 reacties
  • 221 Bekeken

Ik kan niet inloggen en wanneer ik dat probeer doet de app alsof ik verkeerde gegevens invoer terwijl dat niet zo  is ik kan met mijn gegevens wel op internet inloggen ik vind het heel lastig want ik kan mijn gemaakte kosten niet controleren

Siet Sr.

icon

Beste antwoord door Jouke NS 10 januari 2020, 21:17

Hallo Siet.sr en welkom bij de NS Community. 

Wat spijtig dat je op dit moment last hebt van de storing die we ervaren. De kosten van NS Flex zijn inderdaad niet inzichtelijk, helaas, en zolang de storing aanhoudt zal dat niet veranderen. We doen er alles aan om het op te lossen maar willen wel een betrouwbaar systeem hebben. Zodra het allemaal werkt zou je alsnog je kosten moeten kunnen inzien. Tot die tijd kan ik helaas niet anders dan je vragen geduld te hebben. 

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag Chichi. De storing met de NS App is inderdaad nog niet opgelost. Heb je het al via de reguliere website geprobeerd? Ik kan daar persoonlijk wel mijn account en overige gegevens inzien.

Is de storing nog niet opgelost. Ns heeft nu twee keer in een maand kosten uit mijn bank rekening verwerkt. En Ik kan niks zien. 

Hallo Siet.sr en welkom bij de NS Community. 

Wat spijtig dat je op dit moment last hebt van de storing die we ervaren. De kosten van NS Flex zijn inderdaad niet inzichtelijk, helaas, en zolang de storing aanhoudt zal dat niet veranderen. We doen er alles aan om het op te lossen maar willen wel een betrouwbaar systeem hebben. Zodra het allemaal werkt zou je alsnog je kosten moeten kunnen inzien. Tot die tijd kan ik helaas niet anders dan je vragen geduld te hebben. 

Reageer