beantwoord

app werkt niet meer na update

• 5 mei 2020
  • 5 reacties
  • 223 Bekeken

Na het updaten van de nieuwe recente versie van de NS app (30 april) opent de app niet meer. Als je klikt op het icoontje zie je het openingsscherm met het NS logo verschijnen maar wordt je er vervolgens uitgegooid.

De app wordt gebruikt met een Iphone 4 (IOS 10 of hoger). De app heb ik ook geupdate met een Iphone 5 en daar heb ik geen probleem.

Ik heb de app op de Iphone 4 overigens ook al verwijderd, de Iphone opnieuw opgestart en de app opnieuw geïnstalleerd maar ook dat helpt niet.

Is dit een bekend probleem? Zo nee, wat is de oplossing?

icon

Beste antwoord door Sascha NS 7 mei 2020, 09:15

Ik krijg zojuist te horen dat het probleem bekend is en er gewerkt wordt aan een oplossing. Het is vooralsnog niet bekend wanneer dit opgelost zal zijn. Mijn advies zou zijn om de toekomstige updates van de app goed in de gaten te houden.

Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag Micgro. Welkom bij de NS Community.

Dit was mij nog niet bekend. De iPhone 4 ondersteund officieel tot iOS 7, hoe het met jailbroken OS's en de ondersteuning hiervan technisch gezien zit durf ik niet te zeggen. Ik ga dit voor je uitvragen. Zodra ik meer weet hoor je van mij.

Hallo Sascha,

hartelijk dank voor de reactie. Ik hoor graag of er iets aan te doen is.

Ik krijg zojuist te horen dat het probleem bekend is en er gewerkt wordt aan een oplossing. Het is vooralsnog niet bekend wanneer dit opgelost zal zijn. Mijn advies zou zijn om de toekomstige updates van de app goed in de gaten te houden.

Goedendag,

Zojuist kon er een nieuwe update worden gedownload en na het downloaden werkt de app weer.

Hartelijk dank voor de hulp!

Ook na de update doet hij het nog niet goed qua tijden enzo ( of is dit is.v.m. rivm maatregelen)

Reageer