beantwoord

App wil niet meer inloggen.

• 1 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 238 Bekeken

Zomaar van de ene op de andere dag, accepteert de NS app niet meer mijn NS login.
Na het verwijderen van mijn account uit de app, WEIGERT de app iedere nieuw login!
Ook na het wijzigen van het wachtwoord in Mijn NS.

icon

Beste antwoord door Maxime NS 2 oktober 2019, 17:47

Ik wist niet dat de rode omranding de volledige foutmelding was. Ik heb geen problemen met de app en heb het (naast bij michael.hunen.3) verder ook nog niet gelezen. Bij 'meer', 'app support' en 'contact met app support' kan je contact opnemen met de makers van de app. Ik hoop dat je snel weer in kan loggen. Als er op de site gewoon ingelogd kan worden (en alles is in te zien) dan is er eigenlijk nooit een probleem met het account zelf.
Bekijk origineel

7 reacties

Wat vervelend! Wat voor foutmelding krijg je dan? Heb je de laatste versie van de app?
Reputatie 1
Toevallig heb ik het zelfde probleem.

Ik heb alles geprobeerd, zoals wachtwoorden wijzigen van mijn NS account (inloggen op Mijn NS lukt wel, maar op de app niet (zelfde probleem als u).
Ook heb ik de app paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, uiteraard inclusief het verwijderen van mijn gegevens uit de app via mijn smartphone instellingen.

Vanmiddag: NS klantenservice gebeld.
De klantenservice vermoed dat er een registratiefout is. Ik krijg die melding toevallig ook als ik druk op Mijn OV-Chipkaart

De medewerker heeft mijn oude account van Mijn NS verwijderd. Na 24 uur kan ik een nieuw account aanmaken en op nieuw proberen of ik dan wel kan inloggen bij de NS reisapp.

https://community.ns.nl/mijn-ns-53/opnieuw-inlogen-ns-app-lukt-niet-60729

Telefoonnummer NS: 030 - 751 51 55

https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Telefoon NS Consumenten

https://tel:0307515155
Wat vervelend! Wat voor foutmelding krijg je dan? Heb je de laatste versie van de app?

Ik stopte er een screenshot bij en nóg vraag je naar de bekende weg. Ben je al wakker?

De klantenservice vermoed dat er een registratiefout is. Ik krijg die melding toevallig ook als ik druk op Mijn OV-Chipkaart
De medewerker heeft mijn oude account van Mijn NS verwijderd. Na 24 uur kan ik een nieuw account aanmaken en op nieuw proberen of ik dan wel kan inloggen bij de NS reisapp.

Nou, dat gaat leuk worden i.c.m. NS flex, dan. 🤔
Reputatie 1
24 uur verder, nieuw account aangemaakt bij mijn NS.
Alles gaat perfect.

Maar de reisapp geeft nog steeds precies dezelfde fout aan.
Zie als voorbeeld bovenaan de afbeelding die door Ellen B. Johnson is toegevoegd aan de toppic

1. Inloggen op de reisplanner mailadres en wachtwoord van het mijn NS account: rood en trillen
  2. Inloggen via kaart toevoegen: Invullen van naam, kaartnummer en vervaldatum geeft aan registratiefout
Advies aan mensen mensen:
  1. Log voorlopig vooral niet uit.
  2. Wacht tot er een nieuwe update komt.
Advies aan NS en de maker van de App.: Zorg er voor dat de maker de fout herstelt en laat die persoon er voor zorgen dat de versie daarvoor bijvoorbeeld beschikbaar is. Of verbeterde versie (nieuw update).

Vroeger had ik nooit problemen.
Ik wist niet dat de rode omranding de volledige foutmelding was. Ik heb geen problemen met de app en heb het (naast bij michael.hunen.3) verder ook nog niet gelezen. Bij 'meer', 'app support' en 'contact met app support' kan je contact opnemen met de makers van de app. Ik hoop dat je snel weer in kan loggen. Als er op de site gewoon ingelogd kan worden (en alles is in te zien) dan is er eigenlijk nooit een probleem met het account zelf.
Heb het zelfde probleem. Omdat ik met AVG reis betekent dit dat ik maar ga bellen. Wordt druk bij de klantenservice.

Wanneer komt er een oplossing?
Vervelend Ceasar s! Ik ga je probleem doorspelen, zodat hiernaar kan worden gekeken. Je kan voorlopig het beste hier kijken en eventueel inderdaad bellen voor reisassistentie.

Reageer