beantwoord

Betrouwbaarheidspercentage verdwenen uit de reisplanner?!


Reputatie 7
Badge
In de reisplanner is betrouwbaarheidspercentage verdwenen...???? Waarom?
Was het niet betrouwbaar? 🙂
icon

Beste antwoord door Thomas NS 7 mei 2018, 14:46

Inmiddels respons van de Reisplanner Specialist:
"Van sommige treinen wordt de reisinformatie simpelweg niet doorgespeeld voor de stiptheidsmeting. Dit kan een later ingelegde trein betreffen, een andere vervoerder of een onbekende reden waarom de treindata niet doorgespeeld is. Onze excuses, we zullen kijken hoe we dit kunnen oplossen. Bedankt voor het melden!"

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Je bedoelt het stiptheidspercentage?
Bij sommige treinen zie ik dit er nog bij staan, maar bij andere weer niet, staat er onbekend.
Reputatie 6
Ik ga navragen wat de reden is dat deze is verdwenen. Ik kom hierop terug.
Reputatie 6
Ik heb nog even voor je nagevraagd, maar de betrokken afdeling geeft aan dat het in de NS Xtra app nog steeds aangegeven wordt.
Zijn er bepaalde trajecten of treinseries die niet berekend/getoond worden?
Reputatie 7
Badge
Ha Thomas, ik ben hip en heb geen app. Maar stiptheidspercentage stond ook in de NS reisplanner.
klant_Jac schreef:

Ha Thomas, ik ben hip en heb geen app. Maar stiptheidspercentage stond ook in de NS reisplanner.


Misschien werd jouw browser in het verleden gedetecteerd als mobiel apparaat 🙂

https://tweakers.net/reviews/4687/3/android-apps-op-chrome-os-browsers-op-een-browser-os.html
Reputatie 7
Badge +1
Net als Jac heb ik geen app, en ik mis ook bij bepaalde treinen het stiptbeidspercentage.
Voorbeeld: wanneer ik nu een reis plan van De Vink naar Delft, dan krijg ik het bij de 6363 wel te zien, maar bij 2463 waarin je dan overstapt niet.
Of bij een reis de andere kant op bij 2263 wel en bij de 4667 weer niet.
Reputatie 6
De afdeling heeft mij gevraagd om voorbeelden te geven, dus ik zal de voorbeelden van Momo voordragen om te achterhalen wat het onderliggende probleem is. Ik kom hierop terug, excuses voor deze late reminder.
Reputatie 6
Er zijn enkele specialisten bezig om te achterhalen waarom de stiptheid niet bij elke reis wordt getoond. Bedankt voor de voorbeelden Momo. Ik laat van mij horen, zodra de desbetreffende afdeling antwoorden heeft.
Reputatie 6
Inmiddels respons van de Reisplanner Specialist:
"Van sommige treinen wordt de reisinformatie simpelweg niet doorgespeeld voor de stiptheidsmeting. Dit kan een later ingelegde trein betreffen, een andere vervoerder of een onbekende reden waarom de treindata niet doorgespeeld is. Onze excuses, we zullen kijken hoe we dit kunnen oplossen. Bedankt voor het melden!"

Reageer