beantwoord

Boze feedback reisplanner

• 1 maart 2019
  • 7 reacties
  • 172 Bekeken

Reis gepland met tablet gisteravond. Niet op mobiel terug te vinden.
Ik vind dit zachtst gezegd RAAR. Kan weer opnieuw gaan doen.
En ja ik was ingelogd, ja reis opgeslagen, ja beide apparaten op wifi.
icon

Beste antwoord door Robert B 1 maart 2019, 13:41

Die reizen/adviezen worden alleen opgeslagen op het apparaat waarmee je ze gepland hebt, dus niet in de 'cloud' zoals bijv. foto's e.d.

Edit: Want ook zonder Mijn NS account of ingelogd te zijn kan je een reis plannen en opslaan in de app.
Bekijk origineel

7 reacties

Beste MGW58, welkom bij onze Community!

Kun je mij vertellen om welke reis het gaat en wat je precies niet terug kunt vinden? 🙂 Het lijkt me niet de bedoeling dat er zomaar reizen verdwijnen...
Badge +3
Die reizen/adviezen worden alleen opgeslagen op het apparaat waarmee je ze gepland hebt, dus niet in de 'cloud' zoals bijv. foto's e.d.

Edit: Want ook zonder Mijn NS account of ingelogd te zijn kan je een reis plannen en opslaan in de app.
Hoi Emma, de reis is voor zover ik weet niet verdwenen, maar niet opgeslagen in mijn account blijkbaar, of niet gecommuniceerd van de app op mn tablet naar de app op mn mobiel.
Gisteravond gepland alvast omdat ik n zenuwelijer ben; van Leiden naar Den Haag. Opgeslagen.

Vanmorgen opende ik de app op mobiel en stomverbaasd deze planning niet terug te vinden onder mijn reizen. Misschien is mijn verwachting vd stand vd techniek wel irreëel; ik had dit nog niet eerder zo gedaan.

Inmiddels zit ik veilig en op tijd in de tram hoor, trouwens. En ik weet niet of het nog na te gaan is maar je kunt zien dat ik met mobiel n andere vertrektijd heb gekozen...

En Robert, daar lijkt het op, maar wat is dan the point eigenlijk ?
Groet, Marina
Badge +3
Geen point, maar andere apparaten (en de NS app dus ook) kunnen onmogelijjk weten welke reizen je opslaat. Die staan gewoon in het geheugen van je tablet dus, en niet in je 'account'. Opslaan van reizen kan ook immers ook zonder account of ingelogd te zijn.

Op zich zou een synchronisatie-optie wel handig zijn!
Deze suggestie krijgen wij inderdaad vaker MGW58, dus het is een actueel onderwerp! 🙂 We nemen het mee, het zijn goede ideeën.
Jamaar ik was ingelogd bij mijn ns! Is het dan zo raar dat ik verwacht dat de reis die ik dan opsla onder mijn reizen, via de cloud / mijn account bij ns (genaamd 'mijn NS') ook in applicatie op ander apparaat verschijnt ? Anders snap ik helemaal het nut van 'mijn ns'niet !
Badge +3
Ik geef een dikke +1 voor je redenatie, maar het is (nog) niet zo bij de NS.

Het simpelweg kunnen inloggen met een Mijn NS account op dit forum/community ging ook al maanden/jaren overheen...

Reageer