beantwoord

Bug in NS app op Apple Watch

• 6 september 2021
  • 5 reacties
  • 88 Bekeken

Ik ben een dagelijkse reiziger tussen Rotterdam Centraal en Utrecht Centraal. Voor updates over evt. vertragingen of spoorwijzigingen, heb ik in de NS-app op mijn iPhone een traject aangemaakt tussen Rotterdam Centraal en Utrecht Centraal, die ook wisselt a.d.h.v. locatie. Echter, als ik dit traject synchroniseer op de NS-app op mijn Apple Watch, krijg ik als naam van het traject Utrecht Centraal - Amsterdam Amstel, waarbij de eerste rit altijd een vertrektijd van 15:48+1 op spoor 5b heeft, ongeacht het tijdstip van de dag en locatie. De tijden die eronder staan, komen wél overeen met het traject Rotterdam - Utrecht en komt ook overeen met locatie. Zie onderstaande schermafbeelding van mijn Apple Watch:

Ik heb al meerdere keren geprobeerd de app opnieuw te downloaden en het traject opnieuw in te stellen, maar dit komt elke keer terug.
Ik denk dat het gaat om een bug, vandaar dat het me netjes leek om dit even te melden.

icon

Beste antwoord door Laura NS 8 september 2021, 14:08

De afdeling heeft me aangegeven dat ze dit gaan overleggen met de developers. 

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Bernddenbroeder, welkom op onze NS Community.

Dat lijkt me inderdaad een bug! Wat irritant… Dus de bovenste is altijd standaard de 15:48+1/5b en de rest daaronder klopt dan wel?

Reputatie 7
Badge +4

Ik kan het niet reproduceren, maar het is niet in orde als het gaat zoals u het hierboven beschrijft. Mijn ervaring is dat de app niet intuïtief werkt. Applegebruikers zijn dat natuurlijk wel gewend. Als het eenmaal is ingesteld, ben ik eigenlijk dit soort problemen nooit tegengekomen. Het is een bug.

Aardig puzzeltje, lol.

@Laura NS Correct! Deze is altijd te zien. De rest klopt wel en wordt ook steeds geüpdated met nieuwe vertrektijden. Deze bug is ook alleen op de apple watch app, niet in de NS app op iPhone!

Het is me duidelijk. Ik ga dit issue intern aanmelden. Zou je dit misschien ook via de supportknop in willen dienen, dan wellicht via de app op je telefoon?

De afdeling heeft me aangegeven dat ze dit gaan overleggen met de developers. 

Reageer