beantwoord

Bug in reisplanner app materieelsamenstellingen

• 19 maart 2017
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 3
In de reisplanner app maak ik regelmatig gebruik van de materieelsamenstellingen en daar zie ik een bug in.

Als ik op een andere dag (in de toekomst) kijk zie ik de (verwachte) samenstellingen van het materieel van vandaag terug. Als ik bij treinen kijk die niet op de dag zelf rijden komt er helemaal geen materieelsamenstelling terug. Zouden de materieelsamenstellingen voor de hele week kunnen worden toegevoegd? Verder is het best een fijne app!
icon

Beste antwoord door Miriam NS 20 maart 2017, 13:48

Ik ga jullie signalen even aankaarten bij de ontwikkelaars van de app. Zij kunnen het beste aangeven wat de mogelijkheden hierin zijn. Daarnaast kun je zelf ook in de app knelpunten doorgeven, misschien handig voor in de toekomst.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Probleem is een beetje dat die nog niet bekend zijn, er is wel een geplande materieel omloop, maar zelfs voor ons is het pas uiterlijk een dag van te voren zichtbaar
Reputatie 3
@Slidestops: klopt, maar de NS publiceert wel voor toekomstige dagen geplande omlopen. Als ze er dan nog niet zijn is het handiger om deze helemaal uit de app te verwijderen ipv foute informatie tonen.
Een wel echte bug / tekortkoming is de afwezigheide van correcte materieelsamenstelling in treinseries waar ICR rijdt, vooral de 1100, maar in mindere mate ook op de 900, 1000 en 9200.
Ik ga jullie signalen even aankaarten bij de ontwikkelaars van de app. Zij kunnen het beste aangeven wat de mogelijkheden hierin zijn. Daarnaast kun je zelf ook in de app knelpunten doorgeven, misschien handig voor in de toekomst.
Reputatie 3
Dankjewel Miriam! Die directe melding had ik inderdaad over het hoofd gezien. Als ik weer wat vind zal ik daar gebruik van maken 🙂

Reageer