[BUG] onjuiste pushberichten over traject

  • 6 december 2018
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Eigenlijk wil ik gewoon een bugmelding doen. Ik denk dat als ik mijn reis opnieuw instel, dat dit probleem weer verholpen is.


Als ik 's ochtends opsta krijg ik elke dag een bericht dat mijn reis vervalt. Het gaat om het traject Groningen - Leeuwarden, die vertrekt om 642. Dit is een Arriva trein. Ik krijg dus dagelijks één tot drie pushberichten terwijl die trein gewoon gaat.


Als ik op het pushbericht druk, zie ik wat het screenshots weergeeft in de bijlage. Een duidelijk vervallen reis, echter, kijk ik in de actuele storingspagina dan staat hier niks bij.


En ja, nogmaals, de trein gaat gewoon.


1 reactie

Goedemiddag EsterSimone en welkom bij de NS Community!

Ik heb je melding bij deze doorgezet naar de ontwikkelaars van de App. Ik zou je echter willen adviseren om dit ook zelf te doen via de feedbackoptie in de app. Daarmee krijg je ook rechtstreeks contact met de ontwikkelaars en wordt meteen verdere benodigde informatie zoals de versie van de app en de versie van het besturingssysteem van jouw telefoon!

Reageer