Skip to main content

Wanneer ik de positie van een trein meerdere keren achter elkaar bekijk, krijg ik meerdere 'treinen' te zien.

Het is helaas geen consistente bug en dus verschilt het per keer of je meerdere treinen ziet of het weer terug springt naar die ene originele trein.

Ik denk dat er iets mis gaat met het verwijderen van de oude positie van de trein, maar dat denken laat ik maar aan de Appdevelopers over ☺️.

 

De meeste die ik heb kunnen zien zijn er dus 4 :D

 

App versie: 8.6.0 (22358)

Een beetje een late reactie, maar als je dit nogmaals tegenkomt zou je dit dan via de App support knop in de app zelve willen doorzetten met een screenshot? Dan kunnen we dit het snelste oppakken! :) 


Er is wel meer mis met die treinradar. Ik zag laatst opeens nadat ik een trein had aangeklikt een situatie van uren eerder. Dat bleek toen nog considtent ook: als ik het scherm opnieuw opende klopte het weer, maar als ik een trein aanklikte verandere alles weer naar een beeld van eerder die dag. Dit is m.i. typisch weer zo'n functie die grappig was maar niet echt nodig was en waar net te weinig aandacht aan lijkt besteed tot men weer verder ging met iets anders.


Reageer